No koker det! *laaaaang*

Triiny

Elsker forumet
Da var lørdagen offesielt ødelagt takke være naboen.[:@]
Han kom på døre rasende sinna. Sambo åpnet og fikk da skjelt i trynet at vi ikke har måkt nå mens snøen har vært. Da jeg kom for å høre mer hva dette dreide seg om så tok det ikke lange tiden før han gikk til angrep på meg.

Jeg sa til han at dette hadde jeg snakket med konen om og forklart henne at jeg kunne ikke måke i januar pga jeg var høygravid og ikke kan måke nå pga Matheo ikke kan være alene inne mens jeg måker. Sa også at sambo måket ikke før han gikk på jobb fordi han går så tidlig, men kunne måke når han var ferdi på jobb.
Vi ble da enige om at han skulle måke neste gang det snødde. Og ble det i uken så skulle han gjøre det når han kom hjem fra jobb.
Men hver hang han kommer hjem fra jobb så er det noen som allerede har måkt trappene og gangveien og han har da ikke måkt noe. Men vi har begge måkt de dagene vi har sett at andre ikke har gjort det.

Da jeg forklate han dette sa han at det stemte ikke for de og naboene hadde fulgt med oss i vinduet. WTF?! Flott å bli overvåket da..... [:@]
Og ifølge ha så var hele huset lei av at vi ikke gjorde noe.
Så pluttselig så peker han på vaske listen som henger i gangen og spør meg hvorfor jeg har krysset av at jeg har vasket gangen for neste uke... HERREGUD!!! Er det ikke lov å ta feil og krysse av feil uke?! Jeg har da vasket, er ikke det det viktigste?! Da han kom med dette så røk den siste tolmodighets strikken i meg og jeg kjeftet tilbake og sa at det er da ikke så jævlig enkelt å gjøre alt riktig når jeg har en liten hjemme som tar all energien min.[:(] (kunne sikkert ha håntert hele situasjonen annerledes, men etter det siste så ga jeg faen)

Da sa han at dette skulle han gå rett til de vi leier om for slik oppførsel var uhørt. Orket da ikke høre mer på han og sa at dette gidd jeg ikke og lukket igjen døren......
Er det mulig?!
Hvorfor har han ikke kommet til oss før om dette? Og ikke nå når snøen nesten har regnet vekk og sinnet hans har kokt i 3 mnd...[8|]

Har nå gråtet i en time og er frustrert over å bli skjelt ut slik. Føler meg hatet av naboene og er nå skker på at vi ikke forlenger kontrakten etter juli....[:(]

Trengte å dele dette med dere jenter.
Takk for at du leste.[:)]

Herregud for en nabo da!!!!!!Det var ikke mye forståelse å få der nei....
Vet du hva jeg hadde gjort.....jeg hadde ringt huseiger selv jeg og forklart hva som skjedde i dag...da hadde jeg tatt med måkingen og vasking og hele suppe greiene...kan ikke tenke meg at han/hun tenker det samme!!!Må no ha litt forståelse for høygravide/nybakte foreldre.
Kjenner jeg koker her litt altså!!!
Kan no vel ikke komme å klage når snøen nesten er vekk!!
Møkka nabo!!!

Drittnabo!! kjenner til disse taktene, har brøyta snø med traktor de siste 5 vintrene (ikke nå da ;)) å har blitt sjelt ut etter noter maange ganger langt ute i mars.. å da har de irritert seg i månedsvis uten å si noe før helt på tampen av vinteren.. IDIOTER!!!!

Føler med deg, ingen fortjener å bli skjelt ut uansett!!
ring de du leier av å fortell hva som har skjedd, så de får deres versjon av saken også :) masse lykke til!

Åh, herregud for en nabo! [:@][:@][:@]

Minner om den tiden vi bodde i leilighet, i borettslag da, men samme greia! Tror naboene var litt sjalu fordi vi var to unge "jyplinger" i en treroms og de var familie på tre, med tenåring, i en toroms. I allefall var det stadig vekk uvennskap mellom oss og minst én gang regelrett utskjelling på åpen gate... Og jeg som hater konfrontasjoner og aldri kommer på hva jeg skal si! Synes du var flink jeg som klarte å kjefte tilbake! Stå på jente! [:)]

Naboen deres har tydeligvis glemt hvordan det er å ha nyfødt i hus, kanskje du skulle ha spurt om ikke de kunne passe babyen mens du måkte? (ikke seriøst vurdere det altså, men sånn at de skal forstå litt bedre...)

Vi selv har falt helt gjennom med snømåking i år, det har sett helt elendig ut! Så dere har all min forståelse for situasjonen! Det er IKKE lett å gjøre alt en burde når en går for halv maskin... *ser utover gulv som burde vaskes men synes jeg fortjener en halvtime i sofaen med bv* [8D])

stor trøsteklem

Tusen takk jenter for all støtte og forståelse.
Godt å ha dere her! *Gruppeklem*

Gla i dere, jenter[:)]

Har sendt husverten en mail. Antar at hun forstår hva vi går igjennom med tankte på at hun også fikk en sønn for ikke så lenge siden.[:)]

Stakkars menneske. Har problem med nabokjerringa jeg og. Har aldri gjort ho noe utenom å hjelpe med alt fra bakst til vask og handling. Men såååå blir jeg anmeldt, junior gråt en kveld og da var det gjort... Men men.Sender deg en stor trøsteklem og håper det ordner seg for deg[:)]

Back
Topp