No kan jeg endelig juble igjen :)

I dag er jeg vertfall 12 uker :) Fikk ny termin dato da jeg var på ultralyd.
Etter min mens beregning er jeg 13+1.
Men det er så godt å komme over disse magiske 12 ukene :)
 
Gratulere! :)
 
Gratulere :) Men frem til ordinær ul er det faktisk mens termin du skal følge så gratulere med 13 :) Har vært på 2 tidlige ul, i uke 8 ble jeg satt til uke 7, skulle fremdeles regne meg 8 sa gyn, i uke 10+4, ble jeg satt til 10+5. Så frem til ordinær skal man følge mense!
 


surrehodet skrev:
Gratulere :) Men frem til ordinær ul er det faktisk mens termin du skal følge så gratulere med 13 :) Har vært på 2 tidlige ul, i uke 8 ble jeg satt til uke 7, skulle fremdeles regne meg 8 sa gyn, i uke 10+4, ble jeg satt til 10+5. Så frem til ordinær skal man følge mense!


Legen som tok ul på meg på sykehuset skrev til og med ny termin på helsekortet mitt... så da trodde jeg at jeg måtte følge den... Men har egentlig mer tro på min termin...
 
Grattis!!! Deilig!
 
Det skal de egentlig ikke gjøre, bare ordinær ul som skal forandre menstermin. Så du skal tenke deg som i uke 13 :)

Var på 3 tidlige ul m gullet også, og første ble jeg satt tilbake 1 uke,slik som nå, og neste gang var uken tatt igjen,slik som nå.Er veldig vanlig sa min gynekolog! Så hadde du vært på 1 ul til, hadde antagligvis uken vært tatt igjen!!
 
Back
Topp