No kan eg angre..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Åhhr! Eg VEIT jo at sånne cowboy strekker midt på dagen ødlegger heile døgn rytmen min! Alikavell tok eg meg en før i dag.. var så fristende etter å ha rydda og vaska i 4 timer.. gah.. kortid skal eg ta litt ekstra søvn då? Sover eg lenge på morningen eventuellt tar en strekk på dagen ligger eg våken lenge på kvelden.. blææh trudde ein skulle bruke de 3 vekene til å slappe av før baby kom eg.. :p

Satser på det :D du burde vel strengtatt sove du også? :p ;)

Hehe! Joa ;) Jeg sov en halvtime rundt 21.30 og så la jeg meg rundt 01.30 og fikk faktisk sove til 11! Godt å få sove litt igjen etter en lang periode med å være våken hver 2. time :P

Kan ikke klage :) Sover gjerne noen timer på dagen også :P Haha! Fikk du sove til slutt? :)
Sovnet halv 3 tiden og våknet halv 8 igjen... :p hadde nok klart å sovne igjen, men klarte å vekke storebror når eg skulle på do.. :o så då ble det med de 5 timene :p

Sovnet halv 3 tiden og våknet halv 8 igjen... :p hadde nok klart å sovne igjen, men klarte å vekke storebror når eg skulle på do.. :eek: så då ble det med de 5 timene :p

Haha! Kjedelig da :P Får liste deg i morgen :P (så lett som det er sånn som vi er nå :P )

Haha! Kjedelig da :P Får liste deg i morgen :P (så lett som det er sånn som vi er nå :P )
Hehe ja han pleier ikkje våkne så lett men sengen var våt:( og då våkner han fort (heldigvis) så i natt blir det do tur på han så eg får sove lenge i morgen;) hehe

Kjenner til den, frøken! Jeg også sliter noe voldsomt med søvnen.

I natt sovnet jeg 0230 og våknet 0430.. Måtte stå opp og se på tv.. Sovnet etter noen timer, og stod ikke opp før 13. Barnefri, og ingenting på plakaten, så egentlig herlig... Men i natt vil det bli trøbbel ;)

Kjenner til den, frøken! Jeg også sliter noe voldsomt med søvnen.

I natt sovnet jeg 0230 og våknet 0430.. Måtte stå opp og se på tv.. Sovnet etter noen timer, og stod ikke opp før 13. Barnefri, og ingenting på plakaten, så egentlig herlig... Men i natt vil det bli trøbbel ;)
Huff det er kjedelig.. eg sovner alltid etter natt våkningene mine.. men får eg ikkje sove så får eg virkelig ikkje sove :p høres ut som en deilig dag for deg :):) sover du no då?:)

Huff det er kjedelig.. eg sovner alltid etter natt våkningene mine.. men får eg ikkje sove så får eg virkelig ikkje sove :p høres ut som en deilig dag for deg :):) sover du no då?:)
Neida! Har pakket inn og lagt sambo for lenge siden :p, men her er det ingen søvn å få. Tror jeg bare rett og slett får innstille meg på å sove når kroppen er trøtt og vil, og ikke prøve så hardt. Er jo tross alt ikke så lenge igjen ;D

Back
Topp