No forstår eg dokke litt bedre :)

Klesklypa

Gift med forumet
hehe, er det mulig at to svangerskap kan vere så forskjellige!
eller de er egentlig like da.. begynte vertfall son.
med Maria var eg kvalm og kasta opp i 14 uker.
no var eg kvalm og kasta opp i 17 uker.
sist fikk eg bekkenløsning rundt uke 25, fra da av kunne eg nesten ikkje gå i det heile tatt og vagga rundt med krykker.
No begynte bekkenet å skrangle i uke 11, men det har bare vert litt vondt liksom. har klart fint å gå. fremdeles ikkje fonne frem krykkene, men kan ikkje sitte på golvet med Maria og når kvelden kommer må eg ligge fra klokka 19 til eg legger meg..

men det eg ville frem til son egentlig :)
sist hadde eg ikkje en kynner, ingen tegn på noken fødsel, ante ikkje ka nedpress, søvnløshet, og andre urolige barn i magen var. For maria var jo nesten alt for rolig inni der.
men denne gangen.. sukk... får jo kynnere bare eg går fra sofaen til kjøkkenet, det er umulig å finne en god stilling.. og NEDPRESS!!!! AU!
i romjula hadde eg til og med en episode med to rier... sikker på det var det og ikkje kynnere for eg våkna av det menst eg låg i ro og sov. men det slutta etter de to heldigvis.
og veslefrikk i magen er så innmari urolig!!! det gjør rett og slett kjempevondt til tider. den den driver å tar salto og stuper kråke...
 
Huff.. føler med deg :( er noke herk med mange av dei plagene som følger med, dessverre :( Eg håper berre eg får det blir like bra som sist svangerskap, men kan gjerne begynne å sove litt meir og betre :p
 
Har man hatt bekkenløsning en` gang, er man mer utsatt for å få det flere ganger :( :( 
Det er det som er så drit, usj!!

Nå har du ikke lenge igjen da, klypa! :D :D :D 
 
Kvalmen har jeg hatt i begge svangerskaps men håper jeg slipper unna tidligere denne gang, bekkenet er så som så allerede så må være forsiktig videre fremover... Håper d går bedre med deg..klem
 


Trone skrev:
Har man hatt bekkenløsning en` gang, er man mer utsatt for å få det flere ganger :( :( 
Det er det som er så drit, usj!!

Nå har du ikke lenge igjen da, klypa! :D :D :D 

Kan ikke si jeg gleder meg til det neste gang nei..

 
Back
Topp