No er Januar her! Har dokker alt klart?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Tenk, no er terminmånaden her!
Korleis følast det? Har dokker alt klart til den lille?
Er dokker redde, spente eller kanskje heilt avslappa?
 
Haha, nei! 10 dager til termin og mangler både bilstol og å pakke klar fødebagen :bag: ikke har jeg gjort klar klær heller..
 
Alt er klart, har til og med redd opp sengene! Er så klar for å «komme over på den andre siden» Termin på onsdag og krysser alt jeg har for ikke å gå over!
 
Alt er klart og har vel vært det siden 1.januar! Termin fredag 11.januar og håper jeg føder NÅ helst... haha
 
Slo meg nettopp at jeg helt har glemt å kjøpe stellebag, haha! Sikkert mer og, men kommer ikke på det i farta. Ellers troor jeg det viktigste er i hus, i verste fall får den blivende pappaen dra på shopping når vi ser hva som mangler :) Termin i morgen :hilarious:
 
Haha, nei! 10 dager til termin og mangler både bilstol og å pakke klar fødebagen :bag: ikke har jeg gjort klar klær heller..
Samme her:oops: har bilstol, men har ikke pakket fødebagen eller vasket klær:nailbiting: skal gjøre alt klart denne uken:rolleyes: termin om 14 dager
 
Mangler bare å re på sengen hennes, venter til hun kommer hjem med det. Ellers er alt klart :Heartpink Kom så nå lille jenta mi!!
 
Tenkte å skrive fødebrevet i morgen og pakket idag, 8 dager til termin idag...
 
Back
Topp