No er det liv rei, rei.... men

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg kjenner mye liv innimellom, som små fiskehaler som slår og bobler som sprekker.

Det som jeg syntes er rart er at jeg kjenner det helt oppe ved navlen, på venstre side i navle høyde.

Jeg trodde babyen lå lengre ned, jeg kjenner det jo nede også. Den er vel ikke så lang i uke 15? (jeg vet jeg ikke er lengre på vei, jeg tok ul i uke 7)

Jeg kjenner mye liv innimellom, som små fiskehaler som slår og bobler som sprekker.

Det som jeg syntes er rart er at jeg kjenner det helt oppe ved navlen, på venstre side i navle høyde.

Jeg trodde babyen lå lengre ned, jeg kjenner det jo nede også. Den er vel ikke så lang i uke 15? (jeg vet jeg ikke er lengre på vei, jeg tok ul i uke 7)
Er det ikke luftbobler du kjenner når du kjenner det så høyt oppe? Tarmene er jo skviset litt oppi der.. Jeg synes i hvert fall det kan være vanskelig å kjenne forskjell, men når det er babyen, kjennes det nedenfor toppen av livmora. (Og livmora går ikke opp til navlen enda!;)

Nei det er definitivt ikke luftbobbler. Det er veldig tydlig og varer lenge av gangen :) Det går frem og tilbake. Var hos legen og han kjente livmoren opp til navelen, så da er det ikke så rart :) Var helt normalt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så spennende :-) håper eg merker de snart og ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp