No er det ikkje så lett nei

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
Til Mylva. Eg er heilt enig med deg. Skal modere mine meininger.

Last edited by a moderator:
Livet du presenterer innebæree store kontraster til det livet mange andre lever. Det er klart det skaper reaksjoner. Det hadde du vel regnet med. Likevel ser jeg ikke noen rett til å dømme deg for det, da alle mennesker er forskjellige med ulike utgangspunkt. Samtidig syns jeg mange av temaene du bringer opp ikke egner seg her, da det er svært personlig og skaper mer negative enn positive reaksjoner hos folk. Kanskje du bør vurdere å snakke med en psykolog om dine spesielle hverdags problemer. Tviler på at mange her kan hjelpe deg, beklager.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Heilt enig med deg, skal prøve å vere meir nøytral i mine diskusjoner.

Syntes ikke helt de der historiene dine henger sammen.. Har uansett vanskeligheter med å tro på alt du forteller!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh herregud! Nå må du ta å gi deg! For noen skrullete historier du kommer med! Du dummer deg ut, kryp inn igjen i skapet og slutt å lag kvalme på termin forumet ditt!

Først mann, så åpent forhold med en engelskmann og nå lesbisk å forelsker i en kvinne fra england???

Og hvordan kan ei jente som du lånte penger til, vere elskeren din osv, ikke vite at du har følelser for henne? Nei, dette henger ikke sammen for fem flate ører

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Til Mylva. Eg har gått til psyklog behandling for min spesielle livs situasjon er litt vel "uvanleg" i to år, og eg synes eg har fått det bedre no. Eg har vel alltid vore litt kranglete av meg og spiss i konmentarane mine. Takk for at du gjore meg oppmerksom på det. Det er ikkje for seint å endre seg.

Til Mylva. Eg har gått til psyklog behandling for min spesielle livs situasjon er litt vel "uvanleg" i to år, og eg synes eg har fått det bedre no. Eg har vel alltid vore litt kranglete av meg og spiss i konmentarane mine. Takk for at du gjore meg oppmerksom på det. Det er ikkje for seint å endre seg.

Veit du kva det er å like både kvinner og menn. Ein faller for mennesker, ikkje for kjønn.

Veit du kva det er å like både kvinner og menn. Ein faller for mennesker, ikkje for kjønn.

Back
Topp