tojenter Forumet er livet 28 Jan 2007 #1 igjen til vi reiser til bergen! Gleder meg sååå mye til å vise henne fram
JanneJenta78 Forumet er livet 28 Jan 2007 #2 Har dere tenkt å fly? [:)] Skal til Skien om ei uke jeg og..skal fly til Torp..er spent på hvordan gullet takler det (eller rettere sagt mamma'n![8D])
Har dere tenkt å fly? [:)] Skal til Skien om ei uke jeg og..skal fly til Torp..er spent på hvordan gullet takler det (eller rettere sagt mamma'n![8D])
tojenter Forumet er livet 28 Jan 2007 #3 jepp jeg skal fly fra skien til bergen. er spent jeg også[;)]
@mandasMamma Glad i forumet 28 Jan 2007 #4 Endelig[:)] Er vel noen der som enter spent på å se henne tenker jeg
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 28 Jan 2007 #5 Hvordan gjør man det med fly og så små??? Skal besøke en kamerat i haugesund etterhvert og har da valget mellom å ta bussen eller fly til bergen.. Han henter meg sikkert i bergen...[8|][:D]
Hvordan gjør man det med fly og så små??? Skal besøke en kamerat i haugesund etterhvert og har da valget mellom å ta bussen eller fly til bergen.. Han henter meg sikkert i bergen...[8|][:D]
tojenter Forumet er livet 28 Jan 2007 #6 ORIGINAL: bondekone hvis det ikke har blitt forandring så må en ha de på fange under flyturen stemmer det, så får man eget belte til de som man fester i eget belt, og får også egen oksygenmaske
ORIGINAL: bondekone hvis det ikke har blitt forandring så må en ha de på fange under flyturen stemmer det, så får man eget belte til de som man fester i eget belt, og får også egen oksygenmaske