no e d røyte gale!!

kariot

Betatt av forumet
var på sykehuset i dag, pga tideligere lavtliggende morkake, den er nå fin.
har i det siste hatt en del hjertebank å vært en del svimmel ( trodde dette var normalt) så viser det seg at min puls var på 136, etter å ha lagt på benken en stund pga ul.
 legen sier: - jeg skal ikke lyve; redd for du kan få blodpropp.
Så no er det inn mandag igjen.

Kan også si at jeg mistet en venninde for 5 år siden pga blodpropp så tenker pulsen steg betraktlig etter den beskjeden.

NO LEI!![:@][:@]

Huff da,skremmende [&:] Får håpe det ikke er tilfelle..
Krysser fingrene for at han tok feil!

Sa legen bare det uten å si noe mer om hvorfor hun trodde det og beroliget deg på noen som helst slags måte?

SYntes det var utrolig dumt å si noe slikt uten å ta deg på alvor i dag å undersøke deg i dag! Sa hun noe om hva du skal på mandag da, og evt hva du skal se etter i helga? eller skal du bare gå rmed en blodpropp sånn ubevoktet til mandag? [8|]

SYntes det var utrolig dumt å si noe slikt uten å ta deg på alvor i dag å undersøke deg i dag! Sa hun noe om hva du skal på mandag da, og evt hva du skal se etter i helga? eller skal du bare gå rmed en blodpropp sånn ubevoktet til mandag?

jeg skulle se etter
hevelser i bein <--har det
hjertebank <-- har det innimellom
tungpust<-- har det
røde bein

ja må ærlig innrømme at jeg ble drit redd, men oppi alt sjokket, så glemte jeg å spør ka som skjer videre.

men skulle ringe med en gang noe endret seg..hallo?? forvirra

blodproppen er ikke kommet,tror jeg, men hun trodde jeg kom til å få? skjønte ikke

ORIGINAL: LMG86

sign

ORIGINAL: LMG86

sign!

ORIGINAL: kariot

SYntes det var utrolig dumt å si noe slikt uten å ta deg på alvor i dag å undersøke deg i dag! Sa hun noe om hva du skal på mandag da, og evt hva du skal se etter i helga? eller skal du bare gå rmed en blodpropp sånn ubevoktet til mandag?

jeg skulle se etter
tungpust<-- har det
røde bein

ja må ærlig innrømme at jeg ble drit redd, men oppi alt sjokket, så glemte jeg å spør ka som skjer videre.

blodproppen er ikke kommet,tror jeg, men hun trodde jeg kom til å få? skjønte ikke

Vet du dette synes jeg hørtes ut som norsk helsevesen i et nøtteskall..
Egentlig en helt unødvendig ting å la et menneske gå gjennom bare fordi det er helg!

Blir du engstelig, føler noe som helst ubehag så ring tvert!
Jeg personlig hadde ikke godtatt å blitt sendt hjem etter en slik beskjed og videre at jeg måtte ringe om det ble endinger.. HALLO?

quote:

ORIGINAL: kariot

quote:

jeg skulle se etter
tungpust<-- har det
røde bein

Vet du dette synes jeg hørtes ut som norsk helsevesen i et nøtteskall..
Egentlig en helt unødvendig ting å la et menneske gå gjennom bare fordi det er helg!

Blir du engstelig, føler noe som helst ubehag så ring tvert!
Jeg personlig hadde ikke godtatt å blitt sendt hjem etter en slik beskjed og videre at jeg måtte ringe om det ble endinger.. HALLO?

ja mandag skal jeg i hvertfall ha svar,det er sikkert å vist

Huff så ekkelt.... håper dem tar feil....[&:]

Huff ikkje noe kjekt...

Åj, så skummelt da[8|] Får håpe alt går bra[:)]

Har du blodpropp må du innlegges med en gang.
Ring legevakta, si hva de sa i dag og krev å få komme med en gang.
Sånn behandler man ingen. HVERTFALL IKKE EN GRAVID KVINNE!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: MaiMamma2010

Har du blodpropp må du innlegges med en gang.
Ring legevakta, si hva de sa i dag og krev å få komme med en gang.
Sånn behandler man ingen. HVERTFALL IKKE EN GRAVID KVINNE!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Ho skrev vel kan få blodpropp....?

Men allikevel... for en ting å si!? skulle du ikke ta blodfortynnende heller??

KAN ja .. men man sender da ikke noen ut av sykehuset med en
sånn beskjed uten videre oppfølging. Mange dager til mandag enda.... [:@]

Man har da nok å bekymre seg for [:@]

takk for omtankene jenter, dere er best [:D]

ringte sykehuset i natt faktisk, for å snakke med de, der var en kjekk lege som tok seg god tid med og forklare, grunnen til de er redd for blodpropp er for jeg da faktisk skal være sengeliggende, samt at jeg har puls på hundre å fy. (136)
hun skal ringte meg idag igjen, å hun å synes det var urimelig å få denne beskjeden 10 minutt før du skal ut av døren på sykehuset. så vi får se hva som skjer videre i dag

har en samboer som vekker meg (ja han me er stressa) en gang i timen på nettene, å sjekker meg, travelt, men han må få lov.

å igjen deres omtanker varmer et stresset hjerte [:)][:)]

Back
Topp