No blir det muligens ny bilstol

mamma :)

Glad i forumet
På barnas hus så har de britax stolen til 2400 kr cirka og da sparer jeg over 1000 kr på den. Jeg har tenkt og få te og selg den andre for jeg vil ikk ha den siden den er bare opp til 18 kg.
men de som har britax stolen tar den like stor plass i bilen som den be safe stolen? for jeg veit ikk om jeg kan prøve den i bilen først før jeg kjøper den. For blir teit og kjøp den og ikke har nok plass te den.

Vi har Britax Multitech og er kjempe fornøyde[:)]

Om den tar større plass i din bil vet jeg ikke, men i vår bil tok den iaf mindre plass! Mener det er en av de minste stolene på markedet[:)]

Du kan jo kjøre opp til Barnas Hus å be om å få prøve den i din bil[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Vi har Britax Multitech og er kjempe fornøyde[:)]

Om den tar større plass i din bil vet jeg ikke, men i vår bil tok den iaf mindre plass! Mener det er en av de minste stolene på markedet[:)]

Du kan jo kjøre opp til Barnas Hus å be om å få prøve den i din bil[;)]

okei trur den e litt mindre enn den be safe stolen
ska dra og sjekke det seinere i uka kan ikk kjøpe den enda lell .

Tilbudet varer bare frem til den 26, så du bør prøve den og legge ut BeSafen til salgs ganske kjapt om du skal rekke det.

Tilbudet varer bare frem til den 26, så du bør prøve den og legge ut BeSafen til salgs ganske kjapt om du skal rekke det.

jepp veit det ikk varer så lenge men ska dra i uka her og sjekke om den passer:)
Kor my ville du solgt stolen for da den be safen?

ORIGINAL: 2008 mamma

jepp veit det ikk varer så lenge men ska dra i uka her og sjekke om den passer:)
Kor my ville du solgt stolen for da den be safen?

Kommer jo an på hvordan modell det er, hvor gammel den er, om den er pent brukt (ser fin ut) og hva den koster i dag..

den e fra i fjord da har ikk hatt den mer enn 1 år cirka. Jeg starter med 1500 og ser om noen er intrissert eller så går jeg ned til 1000 hehe :P

Back
Topp