nnneeiiiii

nemi.marselia

Forumet er livet
e blitt fri før magic mesh. krise!!!!!!
har blitt heilt hekta på d jo bruka d masse i di små bøkern æ lage

ORIGINAL: Theapuus

Bommert! Hva er magic mesh?[8|]

Så kjipt å bli fri[&:]

Eg lure på korsen du lage di bøkern. Eg kunne tenkt meg å lage ei, den va jo bære nydelig[:)]

Der er du ja.. Klarer du å lage en liten cello PP? Den kan ikke være så stor..

ORIGINAL: camika

Så kjipt å bli fri[&:]

Eg lure på korsen du lage di bøkern. Eg kunne tenkt meg å lage ei, den va jo bære nydelig[:)]

sælve bladan e ett 12*12 ark som e bretta å kutta (men ikkje limt) kan ta bilde a korsen æ jør d i mårra om du vil

ORIGINAL: lindaen

Der er du ja.. Klarer du å lage en liten cello PP? Den kan ikke være så stor..

d instrumente? ja d ska æ væl klare

Ja, instrumente.. Æ ska klistre d på C'en til barnehagealfabete.. Men æ blir aldri å få den fin sjøl..

Ja, instrumente.. Æ ska klistre d på C'en til barnehagealfabete.. Men æ blir aldri å få den fin sjøl..

aaahhhh då treng den ikkje være så grusom detaljert heller då?
kor stor ska du ha den?
 ska du ha den i brunt?

Kan du lage mæ en liten zebra å en liten xylofon i samme slengen? Kunne gjort d sjøl, men æ kjenne ikkje at æ har helt orken til d.. Spille ingen rolle kordan farge, bare ungan klare sånn passeli å se ka d e..

Dropp zebraen, d skrives me s.. [8D]

Kan du lage mæ en liten zebra å en liten xylofon i samme slengen? Kunne gjort d sjøl, men æ kjenne ikkje at æ har helt orken til d.. Spille ingen rolle kordan farge, bare ungan klare sånn passeli å se ka d e..

Dropp zebraen, d skrives me s.. [8D]

den e grei ska jøre d i mårra

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

åssen klarer du å få limt de på?

jeg sliter sånn med enkelte bånd, som ikke vil klistre seg på med lim.. og denne så jo ikke enkel ut heller, med såå mye mellomrom[:D]

magic mesh e selvklebanes[;)]

Back
Topp