nnhhåååååååååååååå lille mini

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
klare endeligt å klappa å få lyd, hu har holdt på å klappt lenge men ishe fått lyd, men nå kom der, å hu va så fornøyd der hu satt å klappa. åååååå e jo bare så stolte øve minien[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så søtt! Kan tenke meg hun var stolt av seg selv da [:D] Ingen tegn til noe som ligner på klapping her i gården i hvert fall..

ååå...[:)]
gleder meg til snuppa her får til ting også jeg!

synst d va litt synd i starten at hu va så tidlige, får hu e liksom ishe den lille babyen lenger. men nå e d jo bare så stas å se på at hu mestre nye ting hver uke nesten. nå står hu kjempe stødigt når hu holde seg me bare 1 hånd. så blir løye å se når hu begynne å gå aleina[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

De jo bare sååå søte når de klapper
Har ei i barselgruppa som gjør det og jeg gleder meg sånn til lille her begynner[:)]

e jo så nydelige den alderen di e i nå, når de lære så masse[:D][:D][:D][:D][:D][:D]ELSKE d[;)][;)]

Ingen klappe tegn her heller ,, men tydelig løfte rompa knea under seg krabbe snart thi hi

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Ingen klappe tegn her heller ,, men tydelig løfte rompa knea under seg krabbe snart thi hi

ååå d e så kjekt når de begynne å krabba, blir bra stolte av de då[;)][;)][;)][;)] eg blei så stolte av mini at eg begynnte nesten å grina når hu begynnte[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp