Nnem:)

Cile_mor

Glad i forumet
Hvordan går det med deg i dag?
Har nyheten om fødselen fått sunket inn? Jeg har tenkt mye på deg, syns det er så forferdelig at
du kanskje må gjennom det samme nok en gang. Håper så klart for din del at lillebror ikke har tenkt
å følge søsterens fotspor[:)]
Det er så utrolig frustrerende med leger som konstant motsier hverandre, spesielt om ingen skriver ned
hva de har sagt i journalen din. Vet om flere som har blitt fortalt/lovet en ting og i neste øyeblikk fått
motstridende beskjed.
Krysser fingrene for at lillebror kommer om ikke før terminen, ihvertfall på terminen[:)]

opp med seg[:)]

Hei, takk for tråden[:)].

Det går bra. Vil egentlig ikke tro på nyheten jeg fikk, men har måtte la det synke inn. Prøver nå å tenke minst mulig på det. Tror nå at jeg går over og lillebror kommer ca 14 dager over termin. Jeg bare håper han ikke er alt for stor der inne. Tror også at det kommer til å ende i ks denne gangen også, så får jeg heller bli overrasket hvis det ikke blir tilfelle.

Kjære får mye "kjeft"[;)] siden han har "laget" 2 stae unger. Han er også typen som kommer alltid sent til avtaler o.l. Så regner med at ungene følger hans fotspor.[:)]

Er veldig frustrende at de "leker" med gravide på den måten. At jeg skal være så uheldig å oppleve noe sånt for andre gang, hadde jeg aldri trodd, men men. Sånn er livet.

Så koselig du tenker på meg[:)]

Godt å høre at du har det bra, tross alt dette styret på slutten.
Jeg er så enig med deg at det er umenneskelig å "leke" sånn med gravide, vi er jo så
overfølsomme allerede. Vet om flere som har blitt fortalt en ting og i neste øyeblikk fått
total kontrabeskjed... det er ikke lett når man er gravid og helt på slutten av svangerskapet.
Tror forresten det ikke fins en eneste lege som skriver ord som "skal" i en journal. Jeg ba kirurgen
som opererte meg skirve at jeg SKAL ha ks ved neste fødsel, men det gjorde hun ikke. Det endte jo
med at jeg var livredd for å bli gravid i en periode.

Håper lillebror ikke vil være inni hula si så mye lengre, du fortjener en god fødselsopplevelse[:)]

Back
Topp