NM i kickboksing!!!

Cahaal

Gift med forumet
Jeg har så utrulig med aktivitet i magen..... [;)]
Flere som har det?? Non stop sparking & slag der nede når han er våken...

Jeg også har det slik.... får noen skikkelige spark så jeg skvetter til i ny og ne. Syntes det er koselig samtidig som litt slitsomt når jeg prøver å sove...[:D]

Samme her også - kan bli litt mye til tider, men veldig godt å vie at han koser seg inni der da [;)]

Ja, hehe, selv nå som den pga av plassmangel i følge bøker skal kjennes sjeldnere, er ikke det tilfelle hos meg. Han koser seg skikkelig ja, også på natta[:D] I natt var jeg våken fra 3.30 til 8- tiden;for det første pga av at det er vanskelig å finne sovestilling, men også pga av intensiv sparking i ribbena.. [;)] Ropte til noen ganger, hehe. Ja, kos å kjenne bevegelsene, gruer meg nesten litt til å kjenne e sjeldnere, for da vet jeg liksom ikke helt hvor jeg "har ham"..

sover aldri til lenger enn 5 lenger. han blir helt tussete på den tida, hender tilogmed at sambo våkner at at det rykker i senga[:D]

Hehe, har hatt det sån jeg også, men nå er det akkurat som om det har begynt å bli litt roligere... Er vel ikke så mye plass å boltre seg på lenger....[:)]

Back
Topp