NKOTB (link) Noen som var fan?

hi,hi....var nok litt fan jeg også gitt[8D]kule gutter....

*host host* jeg var ikke fan *host host* Løøøøøøøøøøøøøøpe ut av tråden før noen ser meg!

Hehe... Var du i den rette aldersgruppen så var du vel fan [:D]
Husker jeg var usannsynlig begeistret for dem engang i barneårene ja...

Hehe.. så utrolig vittig!!!
Husker meget godt den låten der ja (grep megselv i å huske nesten hele teksten fortsatt.. hahaha)...

Mer var det nå streg tatt nødvendig å synge omtrent hele sangen i falsett? [8D]
Lurer på om han der egentlig var homo jeg [8|] Husker jeg syntes han var såååå søt [:)]

Nei. Jeg er nok for ung for de ja.. Men ja,  har da hørt om de.. Hehge...

ORIGINAL: *Christy*

Husker meget godt den låten der ja (grep megselv i å huske nesten hele teksten fortsatt.. hahaha)...

Lurer på om han der egentlig var homo jeg [8|] Husker jeg syntes han var såååå søt [:)]

Han virker sånn ja.. [:D] Det har jo vist seg at det ofte er minst en homo i vert boyband da.. [8D][:D]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: *Christy*

Han virker sånn ja.. [:D] Det har jo vist seg at det ofte er minst en homo i vert boyband da.. [8D][:D]

Hehe... Så sant så sant [:D] Søren altså at du måtte legge ut linken til NKOTB.. Skulle lagt meg for lengst, og her sitter jeg og glor på gamle musikkvideoer...

Ser forresten du er fra Kvinnherad. En av mine bestevenninner er fra Kvinnherad, og dersom tallet 81 i nicket ditt står for året du er født, så kjenner du nok kanskje henne. Hun er også født i 81 [:D]

HERREGUD... real flashback det der...
gud bedre jeg rådigga jo de der skjønner ikke nå hvorfor,...
min personlige favoritt var joey....

hihihihihihihihihihihihihihi[:)][:)][:)][:)]

Hihihi.. [:D] Jeg var fan ja, jeg og ei til lagde tilogmed egen dans til flere av sangene på barneskolen..

Jepp! Var ihugga fan helt til jeg som elleveåring falt pladask for denne mannen og bandet:

http://www.youtube.com/watch?v=_Ns59Bmqpms [:D]

Back
Topp