NKI?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Noen som har studert via nki og vet kor mye en kan få i stipend der mens en e i permisjon/jobbe? :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Har lest mange studier ved NKI, men har aldri fått stipend.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er de lånekasse godkjent? I så fall kan du få fullt lån og stipend selv om du er i permisjon og får fødselspenger fra NAV. Du har vel tekninsk sett krav på noe av pengene som foreldrepenger fra lånekassen. Ring dem og sitt i kø... kjedelig men da får du riktig svar i alle fall. Hva vil du gå?

Lurte på barne og ungdomsarbeider og så påbygg ittepå og d e godkjent for stipend står det :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Har utført studie ved NKI men aldri tenkt på noe stipend. :confused:

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg meldte meg på NKI da jeg gikk hjemme med mitt første barn. Betalte en hel masse for studiet og bøker, men klarte virkelig ikke å gjennomføre det... :confused:

Når baby sov var jeg utslitt selv, så fikk ikke lest noe. Så for meg var det penger ut av vinduet, og i tillegg mer studiegjeld...

Var kanskje ikke det du lurte på men... Måtte få ut litt frustrasjon merket jeg! :p

Husk at nav skal ha beskjed om du starter med utanning i permisjonstiden ;)
Eg utsetter videreutdanning til neste høst pga det. Aner ikke om det har så mye å si, men tenker st eg vil bruke permisjonen på baby og resten av familien ;) så hiver eg meg på noe deltids videreutdanning etterpå :)

Problemet e bare at eg ikkje orke å fortsette som yrkrssjåfør og d e det eg e utdanna som :p:confused:
Derfor tenkte eg at eg kunne ta noe lett vgs, men må jo se d an uansett ;)
vente ei tulle 20 Juli ♡

Back
Topp