NKI

Mannen min knoter med det...
hvordan det?

Har sett de har sån Interiørarkitektgreier så jeg egentlig vil gå på.. Men er skeptisk. Hva går han på da? Veldig vanskelig? Hvordan er samarbeidet og oppfølging og sånn?[:)]

Jeg har ikke hatt så mye form og farge på skolen da.. Bare vanlig allmenn... Var det vanskelig? Syns du du fikk mye for pengene? Det er vel ikke noe en kan leve av eller?

ORIGINAL: *blomsterpia*

ORIGINAL: *Kamilah*

Jeg har ikke hatt så mye form og farge på skolen da.. Bare vanlig allmenn... Var det vanskelig? Syns du du fikk mye for pengene? Det er vel ikke noe en kan leve av eller?

Treng alldeles ikke form og farge - bare interesse, basis tegnekunnskapa (myyyye tegning, men det bynne helt enkelt) og ett lite øye for å kunne harmonere møbla, gardina, vegga osv. Altså helthetlig i leilighet/hus.

E ikke spesielt vanskelig, men kreve enormt mye selvdisiplin. Det e alldeles ikke lett å ta sæ tid å sette sæ ned å jobbe med det. Sånn sett hadde det vært lettar med en ordentlig skole å gå til. Men æ tok det i tillegg til å jobbe, så da blei det innimellom tiltak å sette sæ ned med oppgavan. Men æ e gla æ tok det på den måten, kunne jo legge opp hele studiet som æ ville.

E ganske mye penga å betale, men med tanke på all friheta man har i studiet med å studere når man ønske, så e det verdt det.

Og jo, du kan leve av å være Interiørkonsulent. Du kan jobbe selvstendig å ta oppdrag hos private. Eller du kan jobbe i møbelbutikka (som æ), på arkitektkontor, meglera osv. Mulighetan e mange!

Så bra! Blir helt gira jeg her hehe, ENDELIG har jeg funnet noe jeg VIL studere liksom lyst å fortelle det til hele verden hehe. Neida men jeg må tenke på det. Kan begynne når som helst? Ja det er nettopp det her også, vil jobbe litt i tillegg og dessuten har jeg lillegutt og mann å tenke på[:)] 

Ville bare ikke betale masse penger for noe som ikke hjelper meg noe særlig i jobbsammenheng. (mange av disse private kan jo være litt "mustifustiske" etter hva jeg har forstått)

Ååh blir bare mer gira jeg[:)] Tuuusen takk for svar, *blomsterpia*

Back
Topp