NKI nettstudier?

Mamma2013

Gift med forumet
Noen her som har studert på nett? Jeg lurer på om man må betale hele beløpet for studiet med en gang eller om det blir fordelt utover studietiden? Jeg tenkte å gå påbygg. Man må ta eksamen i alle fagene?

Tenkte å begynne nå så jeg kanskje kan søke meg inn på høyskolen fra neste år :)

Noen her som har studert på nett? Jeg lurer på om man må betale hele beløpet for studiet med en gang eller om det blir fordelt utover studietiden? Jeg tenkte å gå påbygg. Man må ta eksamen i alle fagene?

Tenkte å begynne nå så jeg kanskje kan søke meg inn på høyskolen fra neste år :)

Har du noe utdanning fra før? Evt fagbrev?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tatt noen fag på NKI.
Meldte meg på et års-studium med 60 studiepoeng, og det er delt i to. Fikk første halvparten på faktura først, deretter bøkene til disse faga tilsendt i posten. Når man har gjort ferdig alle fagene, kan man få neste faktura og neste sett med bøker.
Men det kan jo hende det er forskjellig fra fag til fag og hvilken retning man velger. Du bør nok sende en Mail til dem. De pleier å svare innen en dag. :)

Ikke studert gjennom NKI, men har studert via nettstudier flere ganger og synes det er supert :)

Har du noe utdanning fra før? Evt fagbrev?

Har gått 2årig yrkesfag, begynte på påbygg, men møtte svært lite opp og fikk ikke bestått(noe jeg angrer sinnsykt på den dag i dag). Har ikke vært lærling så har ikke fagbrev heller.

Har gått 2årig yrkesfag, begynte på påbygg, men møtte svært lite opp og fikk ikke bestått(noe jeg angrer sinnsykt på den dag i dag). Har ikke vært lærling så har ikke fagbrev heller.

Oki. For eg fikk godkjent generell studiekompetanse uten å tatt det fordi eg tok fagbrev. Tenkte bare å tipse om det hvis du var i samme situasjon :)

Back
Topp