Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarJeg tok allmenn påbygging på nki nettstudier. Det er en fin måte å studere på dersom du har drivkraften selv. Følte jeg fikk dårlig med hjelp av nettlærerne når jeg sendte dem mail og strøk i norsk muntlig pga jeg ikke fikk vite hva som var viktig å få med seg til den type eksamen. Hvis det er allmenn påbygging/et fag du ikke er så interessert i men som du trenger ståkarakter i vil jeg heller anbefale privatskole. Jeg tok opp norsken på akademiet på kveldstid og fikk læreren min på muntlig eksamen med en annen sensor, som gjorde det lettere å komme gjennom eksamen.
Lykke til med valg av studier!
Yrkesrettet jeg også tenkerhar tatt nks, men det gikk supert, veldig greit og min for tiden eneste mulighet å få noe teori påjeg har tatt yrkesrettet fag da
![]()
Sikkert ikke så lett å lese så mye med en liten baby. Her er snuppa over 8 mnd nå og ho er så snill. I tillegg har jeg jo pappaen som er flink. Aldri vært skoleglink i forhold til teori, men alltid klart det jeg starter på, så håper og tror jeg skal klare denne gangen også.Jeg tar helse og sosial nå, og så helsefagarb.Nki er supert, men har falt litt tilbake, nesten ikke lest siden baby kom i oktober :S så må skjerpings til! Men den evige tidsklemma.. man må jo være flink til å disiplinere seg selv, merker jeg savner en studievenn som jeg kan lese med og motivere hverandre
Hva skal du studere
?
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app