*Riri*
April 2013's babymage
Åå? Hva da?Har hørt veldig mye negativt om nki nettstudier.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå? Hva da?Har hørt veldig mye negativt om nki nettstudier.
Har en vennine som har en mann som studerer der. Han får null oppfølging. Og prøver han å kontakte skolen så får han ingen respons.Åå? Hva da?
Skjønner"/ Neida det går bra, jeg dropper det jeg!Har en vennine som har en mann som studerer der. Han får null oppfølging. Og prøver han å kontakte skolen så får han ingen respons.
Kan høre konkret om du ønsker å vite mer.
Han skal vertfall slutte for å begynne på bi istede.
Var alt for dyrt til at en ikke fikk hjelp i det hele
Har du undersøkt Aof?Skjønner"/ Neida det går bra, jeg dropper det jeg!
Hva er det?Har du undersøkt Aof?![]()
Det har en del kurser som går på kveldstid og mange studieretninger som leder til fagbrev, om det kunne vært noeHva er det?![]()
Oioi, aldri hørt om. Må sjekkes ut, tusen takk snuppaDet har en del kurser som går på kveldstid og mange studieretninger som leder til fagbrev, om det kunne vært noe
http://www.aof.no/hjem
Bare hyggeligOioi, aldri hørt om. Må sjekkes ut, tusen takk snuppa![]()
Uansett jobb her så tror jeg ikke jeg går ned i lønn hvertfallBare hyggelig![]()
Kunne tenkt meg å tatt noe interiørkonsulent-greier selv. Akkurat nå drømmer jeg litt om å tegne kjøkken og bad, eller jobbe på Living eller noe i den dur!JObbe med noe kreativt, sånt at jeg gjerne hadde tenkt kreativt hele dagen, både hjemme og på jobb
Men jeg går sikkert for mye ned i lønn til at jeg kan gjøre det
men vurderes absolutt likevel
![]()
Håper det ordner seg med noe du har lyst til å gjøre snart! Den som får deg til ansatt og kollega er iallefall superheldig!!!Uansett jobb her så tror jeg ikke jeg går ned i lønn hvertfall
Høres spennende ut med å tegne bad og kjøkken da![]()