NKI Interiørskolen

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det noen som har tatt det studiet? Fornøyd? Vurderer å ta det, men vil høre positive og negative ting før jeg bestemmer meg [:D]

jeg vil gjerne også høre! har nemmelig vurdert det jeg og[;)]

Jeg skal begynne der nå[:D]

ORIGINAL: Diddij

Jeg skal begynne der nå[:D]

å heldig!!!! jeg og har lyst, men må vente til jeg har fått meg jobb.

Eg og har kjempelyst, men sendte mail til de ang graden på utdannelsen og de sa at den var på videregående nivå. Så er skeptisk til om man får seg en jobb etterpå eg da. 

Jeg holder på. Man må være VELDIG strukturet, så om det finnes tilbud om skoledag i tilegg i nærheten ville jeg vært med på det, selv om det koster ekstra. Jeg er ikke det og det gjør det ganske så vanskelig.
Men gøy er det

ORIGINAL: ~Lille lilla Snodig~

Jeg holder på. Man må være VELDIG strukturet, så om det finnes tilbud om skoledag i tilegg i nærheten ville jeg vært med på det, selv om det koster ekstra. Jeg er ikke det og det gjør det ganske så vanskelig.
Men gøy er det

så gøy! føler du at du lærer noe? at dette er nyttig for deg? er det vanskelig? får du dekket noe av lånelassen?[8|][:D]

Jeg vurderer også det [:D]
Vært kjekt med litt erfaringer fra andre ja.

Men gøy er det

Hvor vanskelig er det ? og har du erfaring fra fagene fra før ? (tenker på tegning/form og farge).

Har gk tegning form og farge og fagbrev som frisør. Er jo greit å ha det med seg, men egentlig trenger du ikke noe forkunnskaper. Jeg begynte på en litt dum tid, for samtidig som jeg begynte var det barnehagestar, ny jobb og resteureringsprosjekt på huset. Er ikke så veldig vanskelig, det nytter å lese og er veldig greit å komme igjennom. Det vanskelig er å være strukturert nok.
Kurset dekkes ikke LENGER av lånekasse, det gjorde det før, men ikke nå lenger. Men et lite tips er å søke (FOR DERE SOM ER ORGANISERTE I JOBB SAMMENHENG OG MEDLEMMER AV LO) om utdannings stipend. Jeg søkte det og fikk dekket nesten 9ooo. Kurset koster vel 19000 PLUSS tegnekofferten på ca 3500. I den er det ting dere MÅ ha. Jeg ordnet meg alt fra den kofferten på egenhånd, bortsett fra tegne brettet, det kjøpte jeg igjennom nki (550kr) tror nok de tjener en fin slant på den kofferten nemlig. Fargevifta kan dere jo bare spørre om dere får kjøpt hos en farge forhandler, eller rett fra forhandleren

Har gk tegning form og farge og fagbrev som frisør. Er jo greit å ha det med seg, men egentlig trenger du ikke noe forkunnskaper. Jeg begynte på en litt dum tid, for samtidig som jeg begynte var det barnehagestar, ny jobb og resteureringsprosjekt på huset. Er ikke så veldig vanskelig, det nytter å lese og er veldig greit å komme igjennom. Det vanskelig er å være strukturert nok.
Kurset dekkes ikke LENGER av lånekasse, det gjorde det før, men ikke nå lenger. Men et lite tips er å søke (FOR DERE SOM ER ORGANISERTE I JOBB SAMMENHENG OG MEDLEMMER AV LO) om utdannings stipend. Jeg søkte det og fikk dekket nesten 9ooo. Kurset koster vel 19000 PLUSS tegnekofferten på ca 3500. I den er det ting dere MÅ ha. Jeg ordnet meg alt fra den kofferten på egenhånd, bortsett fra tegne brettet, det kjøpte jeg igjennom nki (550kr) tror nok de tjener en fin slant på den kofferten nemlig. Fargevifta kan dere jo bare spørre om dere får kjøpt hos en farge forhandler, eller rett fra forhandleren

tusen takk for svar! det var det jeg mente, hadde tenkt å melde meg på i høst, da var det nemmelig dekket av lånekassen jah.. ble skikkelig skuffet nå når jeg var inne for å lese å fant ut at de ikke lenger var det... da kan jeg se enda litt lengre etter kurset!:( men skal nok få det til på en måte.. har sett de selger de koffertene på finn av og til, kan være lurt å sjekke der;)

Back
Topp