Er det noen som har tatt det studiet? Fornøyd? Vurderer å ta det, men vil høre positive og negative ting før jeg bestemmer meg [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Lille lilla Snodig~
Jeg holder på. Man må være VELDIG strukturet, så om det finnes tilbud om skoledag i tilegg i nærheten ville jeg vært med på det, selv om det koster ekstra. Jeg er ikke det og det gjør det ganske så vanskelig.
Men gøy er det
Jeg holder på. Man må være VELDIG strukturet, så om det finnes tilbud om skoledag i tilegg i nærheten ville jeg vært med på det, selv om det koster ekstra. Jeg er ikke det og det gjør det ganske så vanskelig.
Men gøy er det
Har gk tegning form og farge og fagbrev som frisør. Er jo greit å ha det med seg, men egentlig trenger du ikke noe forkunnskaper. Jeg begynte på en litt dum tid, for samtidig som jeg begynte var det barnehagestar, ny jobb og resteureringsprosjekt på huset. Er ikke så veldig vanskelig, det nytter å lese og er veldig greit å komme igjennom. Det vanskelig er å være strukturert nok.
Kurset dekkes ikke LENGER av lånekasse, det gjorde det før, men ikke nå lenger. Men et lite tips er å søke (FOR DERE SOM ER ORGANISERTE I JOBB SAMMENHENG OG MEDLEMMER AV LO) om utdannings stipend. Jeg søkte det og fikk dekket nesten 9ooo. Kurset koster vel 19000 PLUSS tegnekofferten på ca 3500. I den er det ting dere MÅ ha. Jeg ordnet meg alt fra den kofferten på egenhånd, bortsett fra tegne brettet, det kjøpte jeg igjennom nki (550kr) tror nok de tjener en fin slant på den kofferten nemlig. Fargevifta kan dere jo bare spørre om dere får kjøpt hos en farge forhandler, eller rett fra forhandleren