*Minibønna*
Forumet er livet
Hvordan er det på den fronten?
Jeg sier bare-DØDT
Jeg sier bare-DØDT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma i oktober
Omtrent som før[:)] Har en mann som "tenner på kjæresten sin som er gravid" som han så fint sier selv..[;)]
Omtrent som før vil forresten si 4-5 dager i uken..[:)]
ORIGINAL: *Minibønna*
Omtrent som før[:)] Har en mann som "tenner på kjæresten sin som er gravid" som han så fint sier selv..[;)]
Min mann og, digger struttende pupper og voksende mage, men jeg derimot, ikke lyst på[&:]
Snart , la oss håpe snart!
Det er tross alt ikke det verste de kan tenne på i disse svangerskapstider[;)] Jeg krysser fingrene for at lysten kommer tilbake til deg snart![:)]
HAHAHAH! der så det ut som om det var meg du skulle ha sex med! Det var ikke sånn ment! [8D] Jeg krysser fingrene på vegne av deg og mannen din![:D]

ORIGINAL: Nikki.
ORIGINAL: Lykkepia
Her har det vært utrolig dødt de siste 10 ukene! Vi har vel hatt sex kanskje en gang i uka , litt usikker .
Men nå tror jeg det tar seg opp igjen , jeg tror lysta hos meg begynner å komme tilbake og det hjelper også at man kan være ute , kanskje ikke gå med så masse klær , sola varmer og man føler seg vel :)
vil ikke akkurat kalle det dødt om dere har dere en gang i uken[8D][;)]