Nja, sexlivet da

*Minibønna*

Forumet er livet
Hvordan er det på den fronten?

Jeg sier bare-DØDT

dødt her og, sambo er offshore[8D]
når han var hjemme var jeg så dårlig at det har ikke blitt noe på han da heller(eller på meg for den saks skyld)

ikke noe å snakke om[8D]

Jeg blir dårlig bare ved tanken, er nok kvalmen som gjør det, som sist. tok seg litt opp mot slutten av 2 trimester[;)]

vært litt mindre enn før, for har vært så kvalm. Hadde det vært opp til sambo hadde det vært hver dag men... Lysten er det så som så med for min del.... Tar seg nok opp :)[:)]

Har faktisk tenkt på å lage denne tråden sjøl...

Godt å høre det er flere som har pause!
Formen har faktisk ikke vært hovedgrunnen her, men sikkert grunnen te at mannen har vært forståelsesfull da=)
Men jeg er heller livredd for at sex skal starte en abort eller noe! Dumt igrunn... vet jo at folk flest har sex når de er gravide og at det går fint! Har bare helt panikken!

Men nå er jeg tolv uker i helgen, så kanskje jeg skal tørre å prøve igjen! Stakkars mannen..

Blir lite av det desverre [&o] Slimhinnene mine er helt på blåbærtur
så sist blødde jeg som en gris og da bli mannen hysterisk og da
bli jeg uten *sukk*
Jaja "bare" 7mnd igjen... inkl en måned etter fødsel uten [8D]

får ikke lov jeg [:(]

ORIGINAL: Mamma i oktober

Omtrent som før[:)] Har en mann som "tenner på kjæresten sin som er gravid" som han så fint sier selv..[;)]

Omtrent som før vil forresten si 4-5 dager i uken..[:)]

Min mann og, digger struttende pupper og voksende mage, men jeg derimot, ikke lyst på[&:]

Snart , la oss håpe snart!

haha ikke det beste om dagen...[8D] 2 ganger kanskje på 7 uker???[8D] Men det rett og slett fordi jeg har vært såååå øm i magen og der nede så tanken på at noe skal inni der....?? ehh nææhtakk!!![8D]
Men har jo gjort andre ting da.. hehe[8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Omtrent som før[:)] Har en mann som "tenner på kjæresten sin som er gravid" som han så fint sier selv..[;)]

Min mann og, digger struttende pupper og voksende mage, men jeg derimot, ikke lyst på[&:]

Snart , la oss håpe snart!

Det er tross alt ikke det verste de kan tenne på i disse svangerskapstider[;)] Jeg krysser fingrene for at lysten kommer tilbake til deg snart![:)]

HAHAHAH! der så det ut som om det var meg du skulle ha sex med! Det var ikke sånn ment! [8D] Jeg krysser fingrene på vegne av deg og mannen din![:D]

Litt BV sex

Tror vi har tatt oss sammen to eller tre ganger etter at testen ble positiv, og da er det bare for å ikke glemme og for å få litt nærhet. Min interesse er lik null, og han som pendler og er borte 12 timer om dager, og driver med oppgave i tillegg til dette, OG må ta alt husarbeidet, er jo pumpa for energi, stakars, og da er behovet for søvn faktisk større enn andre behov [8D]

Vi har mye å ta igjen til høsten (som om det kommer til å skje da [8D])

Godt det er mange av oss. Her er det helt dødt.... Tragisk [8D]

samme her:D

ORIGINAL: *Minibønna*

Hvordan er det på den fronten?

Jeg sier bare-DØDT

signerer den!! Men jeg har ikke lyst jeg... Er så redd for at jeg skal begynne å blø eller noe.. :)

ganske så labert altså...

men det er nå min feil da, jeg har IKKE lyst i det hele tatt!

Jeg har avsmak på sex..huff stakkars kjæresten min[:D]

ORIGINAL: Nikki.

ORIGINAL: Lykkepia

Her har det vært utrolig dødt de siste 10 ukene! Vi har vel hatt sex kanskje en gang i uka , litt usikker .
Men nå tror jeg det tar seg opp igjen , jeg tror lysta hos meg begynner å komme tilbake og det hjelper også at man kan være ute , kanskje ikke gå med så masse klær , sola varmer og man føler seg vel :)

vil ikke akkurat kalle det dødt om dere har dere en gang i uken[8D][;)]

Ikke jeg heller, vi har hatt en gang på 8,5 uker[8D]

Akkurat som før heldigvis! [:D]

dødt her også :P har hatt oss 2 ganger siden testen ble positiv, og da er d min feil... har hvert sjikkelig kvalm, og klarer ikke noe press på magen... håper d tar seg opp ijen, for tror han er litt lysten kan en si :P

Back
Topp