nitrist ammeBH

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Nå som jeg ikke ammer så ofte på dag lengre, kjenner jeg at jeg har lyst å kaste de og kjøpe inn litt sexy undertøy igjen :p kommer brystene å endre seg mye mer nå med tanke på str? Usikker på hvilken str jeg må ha nå..

Bruker dere fremdeles ammebh?
 
Jeg bruker fremdeles ammebh, men ammer fortsatt ganske ofte.

Fra tidligere erfaring så endrer brystene seg helt til man har slutta helt å amme, til kanskje 1-2mnder etter ammeslutt. Iallefall for min del :p
før jeg fikk eldste brukte jeg 75b, på det største med han brukte jeg 80d. Så etter ammeslutt var jeg tilbake på 75b, på det største med mellomste brukte jeg 80d igjen. Så etter ammeslutt tilbake til 75b igjen. Bare at da var ikke bhen fylt med en fast pupp, men 80% skinn :p så på det største nå med minste frøkena var jeg oppe i 80e, nå er hun 7mnder og de begynte å bli litt mindre fyldig fra hun var 5mnder. Bruker nå 75c. Men vet av erfaring at de ennå blir mindre etter helt ammeslutt.
 
Her går det også i ammebh enda:/ meget trist syn synes jeg da... ikke støtter eller former de puppen særlig flatterende...
Blitt mye mindre amming på dagtid men enda mye på natta.. mn nye BH'er vil jeg unngå da det er dyrt (pga store bryster), og plan er å ta reduksjon så snart amming er avsluttet:)
 
Jeg har nettopp sluttet å amme, og bruker vanlige bh'er igjen:) men de har blitt aaalt for store, så må kjøpe nye! Før jeg ble gravid brukte jeg 75E, og brukte M/L i de ammebh'en jeg hadde. Nå tror jeg at jeg er en 75C. Men det er jeg bare glad for, har aldri likt å ha store pupper:) de kunne vært litt strammere da, hehe! Tror nok det blir et løft når jeg er ferdig med barn
 
Back
Topp