Nitho:)

Millisen

Forelsket i forumet
Hvordan går det med deg?[:)]

[:)] Heisann.
Jeg tror det går bra. Har ikke blødd noe mer. Og syns jeg har begynt å bli mer uggen/småkvalm, spesielt når jeg spiser. Har fortsatt litt murringer og stikninger så vidt det er og brystene er fortsatt ømme. Så det er jo gode tegn på at det har gått bra. Sitter og håper på flere sterkere symptomer. [;)]
Men helt sikker kan jeg jo ikke være før jeg får bekreftet det ene eller det andre på UL om 2 lange uker.
Er sykmeldt om dagen så prøver å ta det med ro og bare slappe av. Selv om jeg prøver å være positiv så henger det hele litt over meg til enhver tid. Håper virkelig lille gullet klorer seg fast der inne.

Tusen takk for at du tenker på meg hemmeligheten

Så godt å høre at du tror det går bra!!! [:)] Flott at du har fått sykmelding og kan ta hensyn til deg selv og spiren i magen. Håper tiden fram til ul går fort og at du da får høre et flott bankende hjerte da!!! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Så godt å høre at du tror det går bra!!! [:)] Flott at du har fått sykmelding og kan ta hensyn til deg selv og spiren i magen. Håper tiden fram til ul går fort og at du da får høre et flott bankende hjerte da!!! [:)]

Signerer denne!

ORIGINAL: Tøysa

[:D]

Åh,så godt å høre, har tenkt masse på deg[:)]

Ei venninne hadde styrtblødninger helt frem til uke 10, å var nesten ukentlig på UL å trodde ho hadde mista, men ho har ei nydelig datter på 4 uker nå, så det kan virkelig gå bra[:)]

Og at du har symptomer og at det stoppa opp er kjempepositivt[:)] Blødde litt akkurat når jeg kom i uke 5 MENER jeg og huske det var, men kom bare litt,stoppa opp, å nå har jeg sett ett bankende hjerte, og fikk i dag svar på HCG prøven som var på 23.000 etteller annet, så håper og tror det er en ufarlig blødning du har!

Ta livet helt med ro du, så skal jeg krysse det jeg kan for at lille spira holder seg godt fast og venter i mange mnd før h*n kommer ut til mammaen sin[:)]

Back
Topp