Nissen....

Ruslebiffen

Glad i forumet
Eller niss som Eirik sier... kommer han på besøk på julaften eller?  Vi er litt usikre ennå på hva vi skal gjøre.. syns de maskene er så stygge jeg da..hehe.. Så her brukes det sminke,lim og bomull..[:D]

Hmmm, NISS høres ut som TISS!!!

Hehe...
Jo, i år får vi ha julenisse, og da håper jeg virkelig pappaen min kommer en tur i jula, så han kan stille opp!
Han er verdens beste nisse. Men vi har jo ei storesøster også da![:)]

ja her kommer også niss[;)] feirer sammen med andre barn også så han må nok stikke innom en tur!

Blir nisse på oss også i jula, onkelen til Oda skal være nisse med maske. Så spent på hvordan hun reagerer da[:D]

Vet ikke jeg om vi skal ha det.Må ihvertfall ha en totalt ukjent en,for gutta kjenner igjen lukta fra de de kjenner..

også så han må nok sti
ORIGINAL: Elvir@

Vet ikke jeg om vi skal ha det.Må ihvertfall ha en totalt ukjent en,for gutta kjenner igjen lukta fra de de kjenner..

Om pappa ikke kommer får vi bytte mann[8D][8D][8D]

ORIGINAL: CHICKA©

også så han må nok sti
ORIGINAL: Elvir@

Om pappa ikke kommer får vi bytte mann[8D][8D][8D]
hehe ja det hadde gått ann,men spørs om S går med på det.Er vist ikke drømmeoppgaven.Men svigerfar er her og HAN kan være nisse,bra nisse.
Han var det engang her,og da lukta jo Imre at det var bestefar pga snusen[8D]

Back
Topp