nissen en demon???? *link

lille assa 75

Forumet er livet
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/nisseelskere-protesterte-mot-kirkens-nissehenging-3370183.html

nå tror ikke jeg på nissen, men å si han er en demon og så henge ham er jo galskap!!!!!

Dette er jo urkomisk...

Han der kan jo ikke være særlig frisk![&:]

Off:/
Stakkars barn som går forbi kirken og ser nissen henger der.... det er jo forferdelig!!

Dette minte meg om noen utrolig artige tegneseriestriper om religiøse folk, som ville vært fullstendig upassende å legge ut her[:D][8D]

Kirken(e) gjennomgår en artig revulosjon nå om dagen..

1. ute er Julis Gelius..

2. Kirken (nye testamente) kommer ut med en ny versjon av bibelen , der Jomfru Maria skulle omtAles som: ung jente / og ikke Jomfru Maria..

3. Under skole Gudstjeneste blir det lest fra Koranen (om jesus og hans fødsel+ Jomfru Maria)

4. NÅ nisse henging...

Lurer på hva det neste blir...

ORIGINAL: Hilly77

Kirken(e) gjennomgår en artig revulosjon nå om dagen..

1. ute er Julis Gelius..

2. (nye testamente) kommer ut med en ny versjon av bibelen , der Jomfru Maria skulle omtAles som: ung jente / og ikke Jomfru Maria..

3. Under skole Gudstjeneste blir det lest fra Koranen (om jesus og hans fødsel+ Jomfru Maria)

4. NÅ nisse henging...

Mener det var oppe til vurdering om dette skulle gjøres... men at det faktisk ikke har blitt vedtatt!
På sin plass at Einar Gelius er ute, for å være prest er ikke en jobb på lik linje som en butikkmedarbeider, eller en sykepleier.
Man må faktisk tro på det man står å lærer folk om, for å være prest, mener jeg!

Back
Topp