C CamillaN Glad i forumet 9 Des 2007 #1 Hvor kjøper man det? Kanskje det hadde vært søtt, og fått meg i julestemning, om Jim hadde nisselue!?
Hvor kjøper man det? Kanskje det hadde vært søtt, og fått meg i julestemning, om Jim hadde nisselue!?
Kefirånde Gift med forumet 9 Des 2007 #2 Kjøpte på kappahl jeg da. Kosta femtini kroner, men var veldig solid og fin lue da. Kan brukes flere ganger [:)]...håper jeg [&:]
Kjøpte på kappahl jeg da. Kosta femtini kroner, men var veldig solid og fin lue da. Kan brukes flere ganger [:)]...håper jeg [&:]
ToLykkeTroll Elsker forumet 9 Des 2007 #3 Oh, det har jeg og lyst på til Brage. Får se om vi finner det når vi skal til Bergen neste helg. Men da er det vell utsolgt.. [8|] jeje[:D]
Oh, det har jeg og lyst på til Brage. Får se om vi finner det når vi skal til Bergen neste helg. Men da er det vell utsolgt.. [8|] jeje[:D]
L Litt Bitch? Glad i forumet 9 Des 2007 #4 Kjøpte på Europris til 29,-, langlue. Den var med strikk slik at den passet nå og leeeenge fremover! Var kjempekoslig å se gullet med nisselue ja.
Kjøpte på Europris til 29,-, langlue. Den var med strikk slik at den passet nå og leeeenge fremover! Var kjempekoslig å se gullet med nisselue ja.
S snupsidupsi Guest 9 Des 2007 #5 kjøpte nissedrakt med lue på HM. 99 kroner for kjole, bukse og lue. Veeeldig søtt!