Nissekjole

Fru+2

Forumet er livet
Synnes denne nissekjolen var så søt, men tror ikke chr har lyst på sånn.[&:]
Hvis noen titter etter det. så finner du denn på Ellos

åå.. ja.. den var nydelig.. men kan jo egentlig skjønne at chr ikke har lyst på den da.. men kanskje malin har?!?[:D]

Den var helt nydelig, men jeg tror nok ikke Jørgen vil ha den heller[8D]

Hehe søtt med nissekjole da!!
Men i år blir visst julekortene våre med Brrrrranndrakter[8D][&:]... Hehe tar helt av denne gullfeiringen!! Meeen de er jo tøffe da[:D]

Kjempesøt kjole, men jeg finner den ikke på ellos sine sider... noen som kan hjelpe?

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

så skjønn!!! å vi som skal ta julebilder i dag da[>:][:D]! kanskje jeg kan ta litt bilder selv og vist jeg kjøper en slik...hmm... er ellos kjappe å levere??

1 uke hvis varen er på lager[:)]

ORIGINAL: idieh

Men i år blir visst julekortene våre med Brrrrranndrakter[8D][&:]... Hehe tar helt av denne gullfeiringen!! Meeen de er jo tøffe da[:D]

[:)]stilig må få se bilde

Søt kjole! Vi har allerede tatt julekortbildene og da ble det med nisselue (hjemmestrikket, langlue)... Kanskje til neste år?

Takk skal du ha. Jeg får ikke opp linken heller jeg. Får bare beskjed om at de oppdaterer sidene sine, men jeg skal prøve igjen senere. Håper jeg får den opp da for jeg har veldig lyst på sånn kjole. Hvis ikke så håper jeg noen kan hjelpe meg å finne best. nr. senere.

Åh, den var fin[:D] Har ikke tatt julebildene enda for jeg har ikke funnet rette antrekket. men tror kanskje ikke jeg gidder å bestille bare den da, må kanskje se om jeg finner noe annet jeg "trenger"[:D]

ORIGINAL: namba

Takk skal du ha. Jeg får ikke opp linken heller jeg. Får bare beskjed om at de oppdaterer sidene sine, men jeg skal prøve igjen senere. Håper jeg får den opp da for jeg har veldig lyst på sånn kjole. Hvis ikke så håper jeg noen kan hjelpe meg å finne best. nr. senere.

Her er ARTIKKELNUMMER: 439-5042

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: idieh

[:)]stilig må få se bilde

Hehe stilig!![8D] Er ikke jeg som er fotballfan da!! Men jo søte blir de nok!!
Er så paranoid jeg p å legge ut bilder at jeg ikke vet om jeg tør[:o]!! Skal se hva jeg får til[:-] 

Den var kjempe fin, men ikke liam kommer til å snakke mye til meg i voksen alder hvis han finner ut at jeg kledde han i kjole når han var liten[8D]

Men om det er noen som kommer over en fin nissedrakt el.l. så blir jeg glad for tips[:)]

Back
Topp