Nisseflua

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hvert eneste år(!!!), totalt uten unntak, så dukker det opp en stoooor stygg flue hjemme sånn i førjulstiden. Sånn har det.vært helt siden jeg var liten.. Vi kalte den for Nisseflua, og vi barna blr fortalt st den var der for å følge med for nissen, for å se om vi oppførte oss pent frem mot jula - altså Nisseflua.
I dag dukket den opp igjen :D
Flere som også har vært borti dette..? :-P

Så merkelig og artig! :P Aldri hørt om før nei :P

Så merkelig og artig! :P Aldri hørt om før nei :P
Haha, ja, litt sært er det jo, men det slår aldri feil altså! Har ikke hatt en eneste flue i hele høst, men nå er nisseflua her!! :-P

Hvert eneste år(!!!), totalt uten unntak, så dukker det opp en stoooor stygg flue hjemme sånn i førjulstiden. Sånn har det.vært helt siden jeg var liten.. Vi kalte den for Nisseflua, og vi barna blr fortalt st den var der for å følge med for nissen, for å se om vi oppførte oss pent frem mot jula - altså Nisseflua.
Flere som også har vært borti dette..? :-P

Må jo bare le, denne samtalen hadde jeg og mannen her i dag tidlig for sånn er det her og... Ei skikkelig stor sånn spyflue sak, den kom for rundt ei uke sia og vil ikke dra igjen... Ikke klarer vinå fangen heller ... Kanskje den faktisk er her for å spionere :p haha

Må jo bare le, denne samtalen hadde jeg og mannen her i dag tidlig for sånn er det her og... Ei skikkelig stor sånn spyflue sak, den kom for rundt ei uke sia og vil ikke dra igjen... Ikke klarer vinå fangen heller ... Kanskje den faktisk er her for å spionere :p haha
Haha, det er så sært!!! HVOR kommer den fra liksom!! :-D Men synes det liksom har blitt en tradisjon det og, så lar den være jeg :-P Haha

Flere som også har vært borti dette..? :p
Måtte le litt av det innlegget :D

Haha! Sånn er det her og!! Og min praktiske samboer nekter å se magien i det, og påstår det er fordi jeg har lufta og åpna alt av vinduer under julevasken, og at flua antagelig har ligget i dvale i karmen. Hva vet vel han? :p

Haha! Sånn er det her og!! Og min praktiske samboer nekter å se magien i det, og påstår det er fordi jeg har lufta og åpna alt av vinduer under julevasken, og at flua antagelig har ligget i dvale i karmen. Hva vet vel han? :p
Han tar feil! Det ER Nisseflua for tenk!!!! :-D

Gjør så godt vi kan :p får prøve å ikke ta livet av den stakkars flua da, sånn i tilfelle han er her på oppdrag :p
Ja, nei må ta godt vare på den ♡♡:D

Haha!! Sånn var det alltid hos mamma også!!

Har ikke hatt den på besøk i vår nye leilighet enda! Blir spennende å se om den kommer på besøk i år:p

Back
Topp