Nissefest i Fet :o)

stinemille

Glad i forumet
Da lager vi ei liste :o)

Hvem kommer?

* Isolde92
* Stinemille
* Iroim
* Lene78
* Tonemoren
* ~JuLiAnE~
* BollaPinnsvin79
* Veros
* ~Snuppelure~
* Solvit
* Tinka å Noah
* Scorpio
* Tweety78

* *Tina*
* Dyrset

Perfekt, nu är du chefen over dette då jag er borte [;)]
Sees snart, för idag skal vi leke litt jo [:D][:D]

ORIGINAL: Isolde92

Perfekt, nu är du chefen over dette då jag er borte [;)]
Sees snart, för idag skal vi leke litt jo [:D][:D]

Jessss! miii båss jess!! [:)]

Millers sover nå, tipper hun våkner før 10, så dusjer vi og fikser oss litt.... Også tar vi turen opp til dere for å leke!
Gir henne lunsj hos deg jeg [;)]

Når er det nissefest??

Ja kom igjen nå a sebbas mamma, så får vi sett på kula di også![:D] Hadde vært stas! Fritt for å kjenne spark først![:D]he he

ORIGINAL: tweety78

Ja kom igjen nå a sebbas mamma, så får vi sett på kula di også![:D] Hadde vært stas! Fritt for å kjenne spark først![:D]he he

JAA! Bli med :o)

ORIGINAL: dyrset

Er det langt fra A-hus?? Hvis ikke kan kanskje jeg og *Tina* komme likevel. Jeg skal på kontroll av ørene til Rebekka på A-hus kl 11 den dagen, og det tar sannsynligvis ikke så lang tid. Og da kan vi jo komme når vi har vært der?[:)]

Ikke langt nei! 15 minutter ca uten kø og driiiiit :o) kjører til lillestrøm også videre til fetsund derfra [:)] supert! da skriver jeg dere på :o)

beklager folkens, jeg kan ikke, glemte jeg hadde lovet å være dagmamma den dagen....og dukke opp med 2 på ca året, det blir litt heftig....lang biltur og greier. så jeg må nok stå over[:(]

Kos dere masse!!!!!!!!!!!!!!!

Tilbake allerede???[:D] Hatt det fint? Fy søren som tida flyr altså!

ORIGINAL: tweety78

Tilbake allerede???[:D] Hatt det fint? Fy søren som tida flyr altså!

Yes, tiden flyr [;)]
Hatt det supert!!!!!!

Jeg må ha en adresse så kan jeg plotte den rett inn på GPS'en så slipper jeg å tenke noe mer. [:D][:D]

Har litt for ny adresse vi da så den er ikke på GPS osv. ....

MEN nabon har bakåsveien 29. DÅ du er framme der så svenger du til venstre å ser vårt MØRKE GRÅ hus [:D] hus 2 på venstre side

ORIGINAL: *~Bolla~*

jeg og trenger en adresse til gps på pm[:D]

Skal du til en annen adresse?

ORIGINAL: *~Bolla~*

[8D][8D][8D]...så ikke at ho hadde skrevet en adresse jeg da hehe...blind på begge øya kanskje???[8D][8D][8D]

Ja kanske, för tredje ögat är det ganska mörkt att se med hehehehe..... (dålig humor på morgonen) [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Snuppelure~

Vi kommer gående. Noen som kan møte meg?

Sikkert vennen [;)] har en bratt men kort vei fra Fetsund att tipsa om ellers blir det via Kringen.................... ellers så kan vi sikkert hente dere i sentrum og....

ORIGINAL: lene78

Sikkert vennen [;)] har en bratt men kort vei fra Fetsund att tipsa om ellers blir det via Kringen.................... ellers så kan vi sikkert hente dere i sentrum og....

Noen møter oss vel på toget - så da kan jo kanskej alle som går møtes der? Bare et forslag altså.. Har jo ikke peiling jeg...

Blir bra det, Snuppelure.. kan ikke du møte Lene78 & Juliane som kommer med toget, så kommer 2 biler å henter.......?? Fler med tog?

oi - er dte lang fra togstasjonen ja -- tenkte vi kunne gå jeg....

Tja... det tar nok en god halvtimme.... upp upp upp upp upp....

Noen møter oss vel på toget - så da kan jo kanskej alle som går møtes der? Bare et forslag altså.. Har jo ikke peiling jeg...

Blir bra det, Snuppelure.. kan ikke du møte Lene78 & Juliane som kommer med toget, så kommer 2 biler å henter.......?? Fler med tog?

Ja fint[:D] når blir vi henta der?[8|]

Når toget kommer, så om vi vet det så vet vi når dere skal hentes........ [;)]

HVOR KAN EN FINNE UT AV TOG DA....

www.trafikanten.no

F.eks.

Tog 460 mot Årnes

Fra: Oslo Sentralstasjon [tog] 11.09
Til: Fetsund [tog] 11.30

Sammenlagt reisetid: 21 minutter

Back
Topp