Nissefest *bilde*

SelinesMam

Glad i forumet
Seline har hatt nissefest i barnehagen[:D]
Har dere hatt? Sleng ut bilde da[:D]

Her er det nissefest imorgen, og nå har jeg nettopp sendt sambo ut på jakt etter klær [:-]

Nydelig lita nissejente!
Tobias hadde nissefest på torsdag, men har ingen bilder...[:)] 

Var helt utsolgt for nissekjoler og diverse, så Thea måtte bli Peppekake-jente i år [:)][:D] hehe.. Hun var den eneste og søteste peppekake-jenta i BHG idag [:D][8D] hehehe..

ORIGINAL: JuniMamma08

Var helt utsolgt for nissekjoler og diverse, så Thea måtte bli Peppekake-jente i år [:)][:D] hehe.. Hun var den eneste og søteste peppekake-jenta i BHG idag [:D][8D] hehehe..

Søte pepperkakejenta!! [:)]
Vi droppa nissekjole, men kjøpte en rød vanlig kjole som vi kan bruke litt ellers også[:)] Eneste nissekjolen jeg fant kosta 200 kr, og det gidder ikke jeg betale for noe som skal brukes en gang.

Vi har og hatt nissefest - men har ikke bilde.
Vi var kjedelige og hadde på rød bukse og genser fra Lindex og nisselue. Gidder ikke kjøpe nissekostyme, synes det er litt tullete - og de koster jo SVIN! Men han var innmari søt![:D]

Så skjønne nisseunger dere har! [:D] Jeg har heller ikke bilde, men vi gjorde samme som SelinesMam. KJøpte en rød kjole som også kan brukes til julaften med litt penere tilbehør. Og så nisselue, da! [:)]

See på Søte Seline da  Søteste nissejenta eg har sitt [:D]

KO hadde nissefest for ca 2 uker siden, da var de på en låve og spiste grøt i høyet og fikk mandarin av nisse som kom og fikk sitte på hesten og i sleden hans [:D] Har ingen bilder [&o]
Så hadde de "julebord" i dag [:)] alle barna fikk hver sin pizzabunn som de fikk ta på det de ville [8D] KO hadde masse tomater på sa han, han EEELSKER tomater [:)]

ORIGINAL: JuniMamma08

FOR en søt pekkerkakejente [:D]

Søte de er alle sammen. Vi har dessverre ikke bilder fra Aurora Alise sin nissefest, men hadde samme kostyme som på signaturen[:)]

Back
Topp