Nisse?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Kommer nissen i år? Syvåringen vet nissen ikke er ekte og vesla er for liten til å skjønne greia - så er litt usikker på om jeg gidder. Må ha noen ukjente fordi eldste er så stor, ikke så lett å få tak i.

Nissen kommer ikke i år. Vi har ikke tradisjon for det. Gidder ikke styre med det. Nissen kommer når vi feirer hos samboer :-)

Her blir det nisse. Siden 6åringen fortsatt tror på.

Blir ingen nisse her, har aldri hatt den tradisjonen. Er jo koselig da, men jeg har nok som skal planlegges og organiseres

Ikke i år, jenta mi er eneste barnet. Men kanskje neste år, da skal vi forhåpentligvis feire med kusinene hennes som da er 4 år og hun andre 20 måneder.

Nei ikke nisse hos oss.

Husker når mellomste var 1 år og 9 mnd så kom nissen på besøk. Da blemhun helt hysterisk og livredd, så var ikke noe suksess:p to jenter på samme alder som var livredde..

Nei, vi er ikke vant med nisse på julaften, så det dropper vi. Men jeg er vokst opp med at vi satte risgrøt ut til nissen natt til julaften, og det første vi gjorde om morgenen var å se om nissen hadde vært der og spist grøten! Den tradisjonen akter jeg å fortsette, for det var helt magisk å se fotsporene i snøen og den tomme grøtskåla :D

Nei, vi bruker ikke å ha nisse. Storesøster er redd for nissen, og gavene er fra oss ikke "nissen".

Nissen kommer ja:) Det gleder fireåringen seg masse til:) Han kommer også med godteri/blad i strømpa og spiser opp grøten vi setter ut til han natt til julaften:)

Nei, bruker ikke ha nisse :)

Er usikker. Mulig ein av brødrene mine tar på seg nissedrakt, men er i samma situasjon her. M er jo 8,5 år og eg reknar med ho veit at nissen ikkje eksisterar.
A er for liten til å forstå så mykje ut av det.

Jeg tenkte hans onkel kunne være nisse.. Ikke noe store greier, men norsk nisse med ullgenser, lue og løs sjegg. Tenker det er minst skremmende.. Tenkte han kunne få en av de større leke gavene sine fra han.

Dere som har nisser må legge ut bilder da :D

Jeg tenkte hans onkel kunne være nisse.. Ikke noe store greier, men norsk nisse med ullgenser, lue og løs sjegg. Tenker det er minst skremmende.. Tenkte han kunne få en av de større leke gavene sine fra han.
Det høres gøyalt ut. Norsk nisse er best, hehe

Tror ikke det blir nisse her. Syns hele nissegreien er noe stort tull. Syns faktisk barnet skal vite jvem gavene er fra og takke dem som har gitt dem gaven, ikke en oppdiktet nisse. Er ikke vang med nisse selv, det er mer som en "dekorasjon" i levende form, som er på kjøpesentrene

Eldste jenta var redd nisser i fjor,såvidt startet syns de er kjekke så her skal det ikke skremmes med en stor iår:-)

Vi skal ha nisse, det er tradisjon, selv om han er eneste barn på julaften :)

Ingen nisse i år hvertfall! Mannen er vokst opp med nisse, ikke jeg.. Så vi er litt uenig

Back
Topp