Nissan x-trail som familiebil?

tinka02

Andre møte med forumet
Er det noen der ute som har Nissan x-trail som familiebil, og er det plass til 3 barneseter baki? Vi venter nr.3 i april og kommer til å ha ett besafe x1 sete (bakvendt), ett acta graco logico s og ett maxi cosi sete med vanlig sele. Går dette? trenger råd og tips:)

Mamma og dem har akkurat solgt sin og er sjeleglade for å være kvitt den. Jeg synes ikke det er god plass i den bak. Den er som en vanlig bil.. Dårlig benplass om man sitter bak. Jeg er ikke veldig høy eller bred, men synes det er trangt i den. De byttet den inn i en volvo et eller annet stasjonsvogn for å få bedre plass. 

Men det skal også sies at det er en 2002-2003 modell (tror jeg), så den var ikke helt ny.. Kan jo hende de har blitt bedre med årene :)

Vet ikke helt hvordan nissan sin er. Men vi har en Toyota raw4. Og har gitt klar beskjed til gubben at hvis vi får to tette så blir bilen bytta! Helt hvordan den er med en har vi jo ikke funnet ut av ennå, men har jo allerede sett at det blir dårlig plass i den når vi setter inn vogna!

Vi har den som leiebil nå,siden gubben kjørte ut med bilen våres.
Og jeg er IKKE imponert over plassen i baksetet,eller i bagasjerommet.
Vi er derimot MEGA fornøyde med vår Mitsubishi Pajero,der har vi god plass både foran,i midten og baki 

Vi var å så på den sist vi skulle bytte bil, og var lite imponert over plassen.. Men et vennepar kjøpte den for litt siden, og er fornøyde.. De har to barn på snart 1 og 4, og bare minste sitter bakoverv.

Skal dere ha 3 barneseter ville jeg vurdert ford s-max. Evt vw touran, men den er mindre.

vi har. elsker bilen men det skulle vært litt bedre plass i den
vi har en britax beltestol, en acta graco babystol og en acta grago cosmic comfort bakovervendt i baksete. og etterhvert skal babystolen byttes ut med besafe kombi (bakovervendt montert)

Takk for gode råd, vi har en pajero og en touran nå, grunnen til at vi vurderer å bytte ur touranen er at det har vært endel tull med den. Ikke en fantastik familiebil det heller spør du meg, men helt grei. siden vi har pajeroen er jeg ikke nødd om kjempe stor bil, da vi bruker den største på ferie og fjellet. viktigste er at jeg får plass til tre ungene og ei emmaljungavogn bak:)

Back
Topp