Nissan primera spm

Smurfekringla

Gift med forumet
Skal dra veldig snart å se på en bil...[:)]
Den er en Nissan primera stasjonsvogn 94model
Billig, skal ha 12500 for den...

Men lurer på om noen har erfaring med denne bilen, og hva jeg evt. bør spørr om/se etter når jeg drar å ser på den?

Takk for svar[:)]

Vi hadde Nissan Primera 98-mod. Det begynte å bli litt mye rart med den. MEn den tikka og gikk.
Fikk 20.000,- for den mener jeg... Aner ikke noe om hva som er billig. Kommer veldig ann på hvor langt den har gått og hva som er byttet i det siste. OG ikke minst, når ble den EU-godkjent sist?

ORIGINAL: Durken

Vi hadde Nissan Primera 98-mod. Det begynte å bli litt mye rart med den. MEn den tikka og gikk.
Fikk 20.000,- for den mener jeg... Aner ikke noe om hva som er billig. Kommer veldig ann på hvor langt den har gått og hva som er byttet i det siste. OG ikke minst, når ble den EU-godkjent sist?

Den er EU godkjent fram til aug2010, så en liten stund ijaffal...
Har gått en god del - 194000[8|]

Men jeg ser ikke etter verdens beste bil heller da... hehe... bare en billig vi kan ha kansje 1år framover...
Hmmm...

Hvis sånne basic ting er i orden så er det sikkert greit.
Men regn med litt verksted utgifter. Gubben sier her: han hadde ikke gitt noe mer enn det du snakker om ihvertfall.

Sjekk servicer, er de fulgt. Spesielt oljeskift.. Er ikke dette gjort er sannsynligheten stor for at det er myye galt.. Er den asiatisk eller europeisk produsert? Er det registerreim eller kjede? I tilfelle reim, når er den bytta sist.. Sjekk kjapt over for rust, spesielt under.. Nissan har svakheter i svinghjulslager og viskeroverføringer.. Hør om dette er noe som er bytta, evtl når? Hvis bilen har stått i ro lenge, kontroller bremser (de kan ruste hvis de ikke blir brukt, men dette har en del med hvor i landet det er og..)

Lykke til!!!

ORIGINAL: ozon

Sjekk servicer, er de fulgt. Spesielt oljeskift.. Er ikke dette gjort er sannsynligheten stor for at det er myye galt.. Er den asiatisk eller europeisk produsert? Er det registerreim eller kjede? I tilfelle reim, når er den bytta sist.. Sjekk kjapt over for rust, spesielt under.. Nissan har svakheter i svinghjulslager og viskeroverføringer.. Hør om dette er noe som er bytta, evtl når? Hvis bilen har stått i ro lenge, kontroller bremser (de kan ruste hvis de ikke blir brukt, men dette har en del med hvor i landet det er og..)

Lykke til!!!

jeg vet ikke hvor den produsert jeg[8|]

Men skal spørre om det du sa[:)] Takk for svar!

ORIGINAL: silros

ORIGINAL: ozon

Lykke til!!!

jeg vet ikke hvor den produsert jeg[8|]

Men skal spørre om det du sa[:)] Takk for svar!

Hvordan gikk det?

Back
Topp