Nissan leaf og Stokke Trailz

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som har erfaringen? Hvordan er det å gå Stokke Trailz inn i en leaf?
Har kjøpt meg en veldig fin 2011mod leaf.

Ville googlet Nissan Leaf 2011 size også sammenliknet med Stokkes mål på vogna. Det gjør vi når vi tenker på å putte ting i bilen.

Ja, det kan jeg jo også naturligvis gjøre, men jeg spør jo om noen andre har erfaring med det [emoji5] er det ikke det er forum er til for? Snakk og spørsmål?

Joda, jeg kom bare med et forslag siden jeg ikke har erfaring med det :p

Ta et målebånd og mål inni bagasjerommet. Også finner du målene på vogna sammenslått på nett.

Vi kjøpte oss nylig en Nissan Leaf 2013-modell. Emmaljunga Mondial (som er en STOR vogn) får plass!

Vet ikke helt hvordan bagasjerommet på Nissan Leaf er, men vi har en Skoda Octavia rs 2018 med ganske stort bagasjerom. Jeg syns Stokke Trailzen tok mer enn nok plass av bagasjerommet [emoji28]

Ingen erfaring med Nissan Leaf, men vi har Stokke Trailz og har brukt en del leiebil. Om du vil ha noe annet enn vognen i bagasjerommet trenger du stasjonsvogn :rolleyes: Tar en stund og blir mye gris på hendene hvis du må ta av hjulene for å få plass til vognen. Så glad vi fikk oss en reisevogn i tillegg!

Vi har en Ford Mondeo også, så det er ikke fordi Leafen må ha vognen i seg, var bare mer om det er plass, tilfelle vi f.eks må bruke leafen for det er noe med mondeoen

Back
Topp