Nisim og Nioxin

Spire nummer fire <3

Spire nummer fire på vei <3
Noen av dere som har erfaring med noen av disse hår produkta? Ser de kan brukes ved amming og er beregnet til bruk ved hormonelt hårtap (amming etc)
Både leger og andre ambefaler disse pga god effekt. Tenkte d kanskje var en idé for å forhindre det typiske hårtapet 4mnd etter fødsel.

Har ikke prøvd nisim selv, men som frisør ser jeg resultater ved bruk av fastserien (gir raskere vekst og mindre avfall) .

Nioxin har jeg brukt i en periode og syns det hjalp mitt eget hår, brukte nr4. Sørg for å få riktig diagnose (nummer) og bruk den konsekvent...

Begge er kjent for å tørke ut håret så har du litt herpa hår måå du bruke en hårkur ved siden av...

Her må jeg også følge med :)

Hadde Nisiim fast grow for noen åe sida. Merka ikke en dritt til fastgrow effekten :p

Har ikke prøvd noe av det selv, men så også mange som hadde god effekt av fastserien :)

Tenker at både shampoene og Extract til Nisim høres ut som noe som er verdt å prøve :-) De baserer seg jo på noe relevant og ikke bare "hokus pokus" :-P Den Fast growth serien var jeg litt usikker på. Tenker Nisim Extract Regular høres bra ut da den ikke skal vaskes ut. :-)

Back
Topp