NIPT

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Kjenner jeg syntes det er kjedelig å vente på svaret fra NIPT testen. Man vil liksom hadde svart på hvit at alt er bra før man slipper Jubelen helt løs :)

Flere her som har tatt hos det offentlige enda?

Jeg tok på tidlig ultralyd og fikk svar om at alt var fint :Heartred svaret kom for 5 dager siden, men så det ikke før i dag:hilarious:

Har fortsatt ikke fått svar imorgen blir det en uke siden jeg tok testen.

Har fortsatt ikke fått svar imorgen blir det en uke siden jeg tok testen.
Det ligger under journalnotater, ikke på innboksen :D Jeg googlet journalnotater, så kom det opp for skjønte ikke hvor det lå inne på Helsenorge :hilarious:

Kan ikke finne noe under der, fikk du varsel eller melding om det? Forresten følges dere også opp Ahus, eller annet sykehus?

Kan ikke finne noe under der, fikk du varsel eller melding om det? Forresten følges dere også opp Ahus, eller annet sykehus?
Jeg fikk ikke melding, den lå bare der. Jeg tok UL og NIPT på Ahus 28 Juli

Skjønner, skal følge med der. Tok også ultralyd og nipt testen samme dag forrige uke, men foreløpig ikke mottatt noe under journalnotat. Jeg får prøve å være tålmodig.:)

Tatt nipt og UL i dag. Alt så fint ut foreløpig, men venter liksom også litt på svaret før jeg virkelig kan slappe av :p
Drammen her

Skal ta neste fredag (offentlig) og kjenner jeg gruer meg til å vente på svar.

Skal ta neste fredag (offentlig) og kjenner jeg gruer meg til å vente på svar.
Men, så lenge alt ser fint ut på UL så er det er 99% sjanse for at det ikke er noe galt med den lille :Heartred Men, skjønner det veldig godt. Er noe med å få det svart på hvit.

Men, så lenge alt ser fint ut på UL så er det er 99% sjanse for at det ikke er noe galt med den lille :Heartred Men, skjønner det veldig godt. Er noe med å få det svart på hvit.
Ja, har skjønt det de siste dagene at de som oftest vil se noe på UL.
Forrige gang var på vi UL i uke 7 og alt så bra ut. Så etter det slappa jeg skikkelig av. Var på UL i uke 8 nå og alt så bra ut der og, men jeg har ikke slappet av like mye denne gangen. Sikkert fordi jeg vet om NIPT-testen.

Ja, har skjønt det de siste dagene at de som oftest vil se noe på UL.
Forrige gang var på vi UL i uke 7 og alt så bra ut. Så etter det slappa jeg skikkelig av. Var på UL i uke 8 nå og alt så bra ut der og, men jeg har ikke slappet av like mye denne gangen. Sikkert fordi jeg vet om NIPT-testen.
Ja, det ligger liksom å ulmer. Blir godt å få deg overstått :Heartred Heldigvis ikke lenge igjen

Back
Topp