NIPT

Hilly123

Flørter med forumet
Novemberfnuggene 2023
Hei, noen her som har fått svar på NIPT? Sendte forrige tirsdag og hadde håpet på svar i dag. Brukte ultralydklinikken dk

Det kan vel være opp til 14 virkedager å vente (i alle fall hos eddalabs i sverige) så vi må bare smøre oss med tålmodighet.

Vi tok hos Oslo jordmor og ultralydklinikk forrige tirsdag. Fikk svar på fredag, så det gikk superfort :joyful: Enda de sa 4-7 virkedager.
Alt bra, lav risiko. Men fikk jo ikke vite kjønn da, ettersom det ikke er lov i Norge.
Men det får vi jo se på UL etterhvert :happy:

Vi tok hos Oslo jordmor og ultralydklinikk forrige tirsdag. Fikk svar på fredag, så det gikk superfort :joyful: Enda de sa 4-7 virkedager.
Alt bra, lav risiko. Men fikk jo ikke vite kjønn da, ettersom det ikke er lov i Norge.
Jeg tok der i går! Håper de er like raske med å gi meg svar også :smiley-angelic001

Hvordan fikk du svaret? Jeg har glemt hvordan det var sist :p

Back
Topp