Trultersen
Blir kjent med forumet
Hei! Noen her som har utført NIPT? Time på fredag og er så spent..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Noen her som har utført NIPT? Time på fredag og er så spent..
Jeg tok også på Kalnes på mandag og fikk svar i går gikk super fort! Ingenting påvist Jeg skal også fortelle jobben på mandag! Men tipper flere allerede har lagt merke til den store magen minEr det flere her som har tatt NIPT og fått svar? Tok det lang tid? Jeg tok blodprøven på mandag på Kalnes og fikk beskjed om at det tar 10-14 dager. Jeg er så spent. Hadde egentlig tenkt å vente med å fortelle om graviditeten til etter at jeg har fått svar, men jeg begynner å få såpass med mage allerede at jeg føler jeg må si det til de andre på jobb på mandag
Å, så bra! Jeg får sjekke igjen over helga og kanskje si til sjefen at jeg prøver å vente et par dager til med å fortelle detJeg tok også på Kalnes på mandag og fikk svar i går gikk super fort! Ingenting påvist Jeg skal også fortelle jobben på mandag! Men tipper flere allerede har lagt merke til den store magen min
La merke at vi har termin samme dato! Blir spennende å se om vi møtes på sykehuset rundt fødsel
Jeg tok mandag 13/2 og jeg har fortsatt ikke fått svar. Kalnes.Er det flere her som har tatt NIPT og fått svar? Tok det lang tid? Jeg tok blodprøven på mandag på Kalnes og fikk beskjed om at det tar 10-14 dager. Jeg er så spent. Hadde egentlig tenkt å vente med å fortelle om graviditeten til etter at jeg har fått svar, men jeg begynner å få såpass med mage allerede at jeg føler jeg må si det til de andre på jobb på mandag
Oj! Håper du får svar på mandag. Har du sjekket Helsenorge? Jordmora sa til meg at hvis jeg ikke har hørt noe innen 14 dager så skulle jeg ringe dem.Jeg tok mandag 13/2 og jeg har fortsatt ikke fått svar. Kalnes.
Ja, jeg har sjekket absolutt overalt på Helsenorge.Oj! Håper du får svar på mandag. Har du sjekket Helsenorge? Jordmora sa til meg at hvis jeg ikke har hørt noe innen 14 dager så skulle jeg ringe dem.
Ingenting på helsenorge?Fikk svar i posten etter 18 dager
Ok, tusen takk. Da er det fortsatt håp.Lokalsykehus -så prøven måtte sendes til St.olavs.. ingenting på helsenorge nei
Fant du ut av det, eller var prøven rotet bort?Ja, jeg har sjekket absolutt overalt på Helsenorge.
Jeg må ringe de på mandag ja, har sånn fæl følelse at prøven er rotet bort selv om den sikkert ikke er det.
De har vel bare glemt å gi meg beskjed kanskje.
Jeg ringte de i går og da så hun den heldigvis. Fikk brev senere på dagen.Fant du ut av det, eller var prøven rotet bort?
Så bra!Jeg ringte de i går og da så hun den heldigvis. Fikk brev senere på dagen.