NIPT ved st.olavs. Anyone?

To rosa og en blå, hva nå?

Flørter med forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Hei. Jeg tok NIPT for 2 uker siden på St.olav. har enda ikke fått noe svar. Da jeg ringte i dag for å høre, sa de det skulle ligge svar på helsenorge. Der finner jeg ingen svar innpå. Noen andre her som har tatt NIPT ved St.olav, og hvor lang tid tok det før dere fikk svar?
Har bestilt meg privat ul på lørdag for å få vite kjønn. Men vil ikke ha den om det viser seg å være noe galt slik at jeg ikke skal bære frem barnet. Da vil jeg vite minst mulig om det egentlig.

Har vært igjennom det selv. Det høres ut som du har veldig mye bedre ods enn det vår fikk. Der var mange ting galt, ikke kun nakkefolden.
Leste meg gal på nettet mens jeg ventet på svar, og leste meg da til at de fleste med en litt fortykket nakkefold gikk det veldig bra med ❤

Hei. Jeg tok NIPT for 2 uker siden på St.olav. har enda ikke fått noe svar. Da jeg ringte i dag for å høre, sa de det skulle ligge svar på helsenorge. Der finner jeg ingen svar innpå. Noen andre her som har tatt NIPT ved St.olav, og hvor lang tid tok det før dere fikk svar?
Har bestilt meg privat ul på lørdag for å få vite kjønn. Men vil ikke ha den om det viser seg å være noe galt slik at jeg ikke skal bære frem barnet. Da vil jeg vite minst mulig om det egentlig.

Jeg fikk beskjed om at hvis det var noe galt ville jeg bli oppringt, hvis ikke hører jeg ingenting. Det skulle ta 14 dager. Tok den for en ukes tid siden på St. Olavs.

Hei,
Er i samme situasjon som deg.
Hvor lang tid tok det før du fikk svar?

Back
Topp