Vinterbarn
Betatt av forumet
Hei, er det noen her som ønsker å ta NIPT- test og er under 35 år i Bergen? Volvat utfører ikke dette lenger, jeg er derfor litt rådvill på hvem jeg kan kontakte da. Har dere noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg til Volvat ser det ut til å være Bergen spesialistsenter og Hausken som er godkjent til å utføre NIPT i Bergen. https://www.helsedirektoratet.no/te...kjente-virksomheter#godkjenningavvirksomheterHei, er det noen her som ønsker å ta NIPT- test og er under 35 år i Bergen? Volvat utfører ikke dette lenger, jeg er derfor litt rådvill på hvem jeg kan kontakte da. Har dere noen erfaringer?
Hvilken klinikk var dette? Fikk du tilsendt kit?Jeg bor ikke i Bergen, men har tatt test via kit fra klinikk i Danmark
Ultralydklinikken.dk Ja fikk tilsendt, tok 24 timer så var pakken i postkassaHvilken klinikk var dette? Fikk du tilsendt kit?
Vi tok hos Bergen spesialistsenter forrige uke. Må ha henvisning fra fastlege.Hei, er det noen her som ønsker å ta NIPT- test og er under 35 år i Bergen? Volvat utfører ikke dette lenger, jeg er derfor litt rådvill på hvem jeg kan kontakte da. Har dere noen erfaringer?