Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har også vært der. Var en fin opplevelseHar ikke tatt nipt test, så håper du får bedre svar fra noen andre, men vil bare dele at min erfaring der var helt fantastisk! De tok seg ordentlig god tid, ga meg mye informasjon, og møtte meg med masse forståelse og varme. De virker både utrolig dyktige, og som gode i møte med mennesker (og jeg var ekstra sårbar i tillegg).
Hvor langt var du da du tok det?Jeg har tatt nipt der. Veldig god opplevelse, hun var flink og varm og viste masse på den bittelille i magen, og vi fikk svar på Digipost etter 5 arbeidsdager
10+3Hvor langt var du da du tok det?
Ved forrige graviditet så tok jeg også nipt 10+3 og da fikk jeg ikke svar fordi det ikke var nok av fosterdna i mitt blod.10+3
Ah, så kjipt. Jeg leste at det kunne skje, men håpet på det beste. Sikkert individuelle forskjeller og fra svangerskap til svangerskap ;/Ved forrige graviditet så tok jeg også nipt 10+3 og da fikk jeg ikke svar fordi det ikke var nok av fosterdna i mitt blod.
Ja det de sa nå, men så oppdaget jeg at de ikke bruker Eddalabs som annonsert. Men et laboratorium i Tyskland, ble litt usikker og tror det bare er sånn AI analysert der nåAh, så kjipt. Jeg leste at det kunne skje, men håpet på det beste. Sikkert individuelle forskjeller og fra svangerskap til svangerskap ;/
Hm, det kan godt være. Jeg stusset over det samme, at svaret kom fra Tyskland, men så glemte jeg bort det bort like etter da svaret var at alt var bra.Ja det de sa nå, men så oppdaget jeg at de ikke bruker Eddalabs som annonsert. Men et laboratorium i Tyskland, ble litt usikker og tror det bare er sånn AI analysert der nå
Tok du det også nylig? Du fikk svar etter 5 arbeidsdager, tok du før en helg?Hm, det kan godt være. Jeg stusset over det samme, at svaret kom fra Tyskland, men så glemte jeg bort det bort like etter da svaret var at alt var bra.
Tok i juni/juli-månedsskifte, mener jeg. Tok testen mandag og fikk svar mandagen etter.Tok du det også nylig? Du fikk svar etter 5 arbeidsdager, tok du før en helg?