NIPT privat: ventetid?

Tjorven05

Flørter med forumet
Har noen bestilt NIPT hos Askergynekologen eller på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim og som vet ca hvor lang ventetid de har for å få time?
 
Jeg var på spesialistsentret for kvinner i Jessheim! Hadde organrettet ultralyd Time, og pga litt fortykket nakkefold bestemte jeg mer der og da for å ta nipt! Så fikk det samme dag :D tok 6 dager så fikk jeg svar :)
 
Har noen bestilt NIPT hos Askergynekologen eller på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim og som vet ca hvor lang ventetid de har for å få time?
*sniker* Jeg har fått time der på under en uke på Jessheim før, men ikke for niptest, da har jeg bestilt i god tid så vet ikke ventetid. Men ring og hør, eller send Mail. De svarer fort.
 
Jeg var på spesialistsentret for kvinner i Jessheim! Hadde organrettet ultralyd Time, og pga litt fortykket nakkefold bestemte jeg mer der og da for å ta nipt! Så fikk det samme dag :D tok 6 dager så fikk jeg svar :)
Bestilte du ultralydtimen i god tid også? Jeg antar at det er den undersøkelsen det evt er ventetid for, NIPT er jo «bare» en blodprøve og krever ikke allverdens tid.
 
Bestilte du ultralydtimen i god tid også? Jeg antar at det er den undersøkelsen det evt er ventetid for, NIPT er jo «bare» en blodprøve og krever ikke allverdens tid.
Bestilte ul i uke 9 tror jeg! Men skulle jo ha organrettet ultralyd så jeg fikk akkurat den dagen jeg var 13 uker! Jeg kunne velge mellom mange datoer, så virket ikke som det var så kø?
 
Oppdatering: Asker hadde kort ventetid iallfall! NIPT med vanlig ultralyd kan alle der utføre, mens om man skal ha organrettet UL er det kun en person som er kvalifisert. Hun var på ferie denne uken, men jeg fikk likevel time mandag om en uke :)
 
Back
Topp