NIPT på Rikshospitalet

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Andre som har tatt NIPT her og som bor i nærheten? Jeg lurer på hvor lang tid det tok før svar kom i posten ...

Hilsen veldig utålmodig.

Hei!
Ja, det tok 2 uker før jeg fant et brev i postkassen... Jeg synes også det var lenge å vente.
Hold ut! :)

Har ikke tatt NIPT der, men anbefaler å sjekke på HelseNorge under journal. Fant brevet mitt der før det rakk å komme frem i postkassen:) Tok NIPT på Bærum sykehus og tok ca en uke å få svar.

Andre som har tatt NIPT her og som bor i nærheten? Jeg lurer på hvor lang tid det tok før svar kom i posten ...

Hilsen veldig utålmodig.

Hei, jeg var på nipt 20 desember, og brevet med resultatenr ble skrevet 23. desember og sendt meg fikk det i postkassen 29 des :)

Når skal du?

Har ikke tatt NIPT der, men anbefaler å sjekke på HelseNorge under journal. Fant brevet mitt der før det rakk å komme frem i postkassen:) Tok NIPT på Bærum sykehus og tok ca en uke å få svar.

Åh skal sannelig sjekke der, takk for tips! :-)

Hei, jeg var på nipt 20 desember, og brevet med resultatenr ble skrevet 23. desember og sendt meg fikk det i postkassen 29 des :)

Når skal du?

Jeg hadde den 17.jan, og håpet å få svar innen 30.jan for da reiser vi bort :-)

Jeg tok blodprøver 6. januar. Har vært bortreist, så vet ikke akkurat når jeg mottok brevet i posten, men det er datert 17. januar. Sjekket inne på HelseNorge mens vi var borte, men det ser ut til at brevet kun har kommet som fysisk brevpost o_O

Krysser fingrene for at du får svar før dere reiser bort :)

Ser nå at brevet ligger inne på HelseNorge under Pasientjournal, men det må ha kommet inn i løpet av de siste par dagene o_O

Ser nå at brevet ligger inne på HelseNorge under Pasientjournal, men det må ha kommet inn i løpet av de siste par dagene o_O

Takk for svar :-) Får kikke inn der litt innimellom. Samtidig tenker jeg at de ringer hvis noe er galt, så jo lengre tid det tar og de IKKE ringer, er jo fint, da :-)

Tuusen takk igjen for at du foreslo å se der :Heartred Er postkassedag i dag og gikk med håp, men den var tom. I morges sjekket jeg journalen og ingenting der. Litt slukøret bestemte jeg meg for å sjekke enda en gang i journalen nå, og der lå brevet med et hyggelig svar :love7 Selv om jeg antok at det ikke var påvist tegn til trisomiene siden ingen hadde ringt og ultralyden var så fin, så trillet tårene :Heartred Er så hormonell om dagen hihi

Back
Topp