Andre som har tatt NIPT her og som bor i nærheten? Jeg lurer på hvor lang tid det tok før svar kom i posten ...
Hilsen veldig utålmodig.
Hilsen veldig utålmodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre som har tatt NIPT her og som bor i nærheten? Jeg lurer på hvor lang tid det tok før svar kom i posten ...
Hilsen veldig utålmodig.
Har ikke tatt NIPT der, men anbefaler å sjekke på HelseNorge under journal. Fant brevet mitt der før det rakk å komme frem i postkassenTok NIPT på Bærum sykehus og tok ca en uke å få svar.
Hei, jeg var på nipt 20 desember, og brevet med resultatenr ble skrevet 23. desember og sendt meg fikk det i postkassen 29 des
Når skal du?
Ser nå at brevet ligger inne på HelseNorge under Pasientjournal, men det må ha kommet inn i løpet av de siste par dagene![]()
Har ikke tatt NIPT der, men anbefaler å sjekke på HelseNorge under journal. Fant brevet mitt der før det rakk å komme frem i postkassenTok NIPT på Bærum sykehus og tok ca en uke å få svar.
Er postkassedag i dag og gikk med håp, men den var tom. I morges sjekket jeg journalen og ingenting der. Litt slukøret bestemte jeg meg for å sjekke enda en gang i journalen nå, og der lå brevet med et hyggelig svar
Selv om jeg antok at det ikke var påvist tegn til trisomiene siden ingen hadde ringt og ultralyden var så fin, så trillet tårene
Er så hormonell om dagen hihi