Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Betyr det at du dro til en privat lege i sverige og tok testen? hvordan går man i såfall frem for å få gjort det? og hvor mye koster det? b are tar man kontakt liksom? er man for sent ute om man er i uke 12?Hei. Jeg fikk svar på NiPT i dag og da stod det "sannolikt flicka" Har det stått det på deres også? Og hvor sikkert er det da at det er jente?
De andre resultatene var heldigvis bra, og det var jo det viktigste!
Man kan dra til en privat klinikk, ja.Betyr det at du dro til en privat lege i sverige og tok testen? hvordan går man i såfall frem for å få gjort det? og hvor mye koster det? b are tar man kontakt liksom? er man for sent ute om man er i uke 12?
Betyr det at du dro til en privat lege i sverige og tok testen? hvordan går man i såfall frem for å få gjort det? og hvor mye koster det? b are tar man kontakt liksom? er man for sent ute om man er i uke 12?
Jeg fikk også svar fra barnmorskehuset i dag! Hos meg sto det sannolikt pojke i følge hun vi snakket med når vi var der, så betyr det at kjønn er 99% sikkert. Så grattis med jente! Og god resultat. Deilig å få bekreftet at alt er ok!
Gratulerer[emoji173]️ hva er grunnen til at dere tar denne testen? Virker som det er veldig vanlig å ta den nå. Burde alle ta den?
Gratulerer[emoji173]️ hva er grunnen til at dere tar denne testen? Virker som det er veldig vanlig å ta den nå. Burde alle ta den?
Hei. Jeg fikk svar på NiPT i dag og da stod det "sannolikt flicka" Har det stått det på deres også? Og hvor sikkert er det da at det er jente?
De andre resultatene var heldigvis bra, og det var jo det viktigste!
Gratulerer med frisk og rask bebis! Hva tester de for?
Hvor raskt fikk du svar?
De tester for trisomi på kromosom 13,18 og 21 samt kjønnskromosomavvik. Jeg fikk svar etter 1,5 uke. Skal ta 5-10 arbeidsdager.