NIPT kjønnstest

J-40453713

Flørter med forumet
Noen som har fått bekreftet kjønn på OUT etter å ha tatt NIPT som viser kjønn? Kjenner jeg er så spent på om det faktisk er ei jente som NIPT sier, etter at vi har vært på ultralyd neste uke.

Har ikke OUL før om 12 dager, men jordmor bekreftet det på TOUL at hun var enig med NIPT. Var 13-14 uker da, så om det plutselig endrer seg nå så blir jeg veldig sjokket :hilarious:

Har ikke OUL før om 12 dager, men jordmor bekreftet det på TOUL at hun var enig med NIPT. Var 13-14 uker da, så om det plutselig endrer seg nå så blir jeg veldig sjokket :hilarious:
Oi, så moro at dere fikk det bekreftet da! Jeg turte ikke spør engang jeg, haha. Dem er så strenge på det her. Hva venter du?

Oi, så moro at dere fikk det bekreftet da! Jeg turte ikke spør engang jeg, haha. Dem er så strenge på det her. Hva venter du?
Ja, vet ikke om hu hadde sagt noe om hun ikke hadde hørt om NIPT’en, men hun sa det var lett å bekrefte når hun først hørte hva Sverige sa. En liten jente her å :Heartpink

Me hadde OUL igår, og dei kunne enkelt sjå at resultatet ifrå NIPT stemte :happy: I og med at dei gjorde diverse målingar hadde dei tid nok til å vente på at han snudde seg ‘riktig’:Heartblue

Har tatt NIPT via Ultralydklinikken i København i alle 3 svangerskap, og den har stemt hver gang :happy:

Har dog hørt at flere som har tatt kjønnstest i Sverige har fått feil svar den siste tiden.

Back
Topp