Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fastlegekontorer tar ikke blodprøver til NIPT, de må henvise deg til sykehuset eller lignende, om du har rett på det. Privat koster den rundt 10.000krHer er det trouble trouble
De fra fastlegekontor er ikke villige til å ta blodprøve ( i tillegg svarer de på meldinger så tregt.
Vet noen hvor man kan ta det «privat». Skal spørre på medi3 men ser ikke så lyst ut dette ((
Heh jeg har kit til NIPT tilsendt fra utlandet så det dreier seg kun om å ta blod fra vene… sist gjorde fastlegekontoret det og jeg vet at dersom min fastlege ikke hadde vært på ferie så hadde han gitt samtykke til det.Fastlegekontorer tar ikke blodprøver til NIPT, de må henvise deg til sykehuset eller lignende, om du har rett på det. Privat koster den rundt 10.000kr
Åjaaaa, da skjønner jeg Det skal finnes andre plasser du kan få tatt blodprøver, håper du finner utav detHeh jeg har kit til NIPT tilsendt fra utlandet så det dreier seg kun om å ta blod fra vene… sist gjorde fastlegekontoret det og jeg vet at dersom min fastlege ikke hadde vært på ferie så hadde han gitt samtykke til det.
Ok da, skal gjøre det selv
Whaaat, så utrolig irriterende at de ikke ville ta blodprøven for deg! Det skal de jo kunne! Merker jeg ble skikkelig irritert på dine vegne!Heh jeg har kit til NIPT tilsendt fra utlandet så det dreier seg kun om å ta blod fra vene… sist gjorde fastlegekontoret det og jeg vet at dersom min fastlege ikke hadde vært på ferie så hadde han gitt samtykke til det.
Ok da, skal gjøre det selv
TakkWhaaat, så utrolig irriterende at de ikke ville ta blodprøven for deg! Det skal de jo kunne! Merker jeg ble skikkelig irritert på dine vegne!
Takk for tipps. Vi har ikke dr. Dropin her men kanskje medi3/ aleris gjør tilsvarendeHva med å ringe Dr. Dropin? De kan sikkert ta en blodprøve av deg
Løste det seg?Takk for tipps. Vi har ikke dr. Dropin her men kanskje medi3/ aleris gjør tilsvarende