Nintendo wii

tia85

Elsker forumet
Har dere noen forslag til hvordan spill jeg kan kjøpe?
De som spiller er 3 og 8. Og vi da [;)]
Har det sports spillet nå. Med bowling, tennis osv..
Må være noe aktivt. Liker ikke disse "sitte på ræva å spille" liksom!

Mario kart er en stor vinner hos vår 3-åring. Men da sitter man jo nede. Ellers er det gøy med dansematte[8D]
Har kjøpt band hero til jul så er litt spent på hvordan det er. Tror det blir artig[8D]

Wii fit plus. Mor får trent rumpen sin, og barna har mange småspill de kan leke med. Igrunn gøy for hele familien [:)] Vi var 16 personer i et familieselskap, ene småtrollet skrudde på tv og spilte wii fit. En etter en samla de seg rundt tv for å klappe og heie på [;)]

Trene rumpen er fint [;)]

Vi har nett kjøpt det helt nye wii resort...nyere sportspill....mulig det hetter wii sport resort.....pjokken min digger å kaste freesbee som en hund henter-hihi :-)

ORIGINAL: Snickers

Vi har nett kjøpt det helt nye wii resort...nyere sportspill....mulig det hetter wii sport resort.....pjokken min digger å kaste freesbee som en hund henter-hihi :-)

Enig, det wii resort spillet er drit kult [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: Snickers

Enig, det wii resort spillet er drit kult [:)]

SÅ gøy[:)] Har kjøpt det til gubben til jul[8D]

Wii fit - moro for hele familien[:D]

det nye mario bros spillet. kjempe artig for hele familien. fikk kjempe gode terningkast av alle. vi har mange forskjellige spill, men det og mario kart er det ungene liker best

Back
Topp