• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

nintendo wii

mamma :)

Glad i forumet
noen om har det? Jeg skal kjøpe meg det no så tenkte jeg og kjøpe med spill te det. Jeg tenkte sånn wii fit sånn trengingspill og sånn balane brett eller ka det e hehe:P noen om har det? og ka dere syns om det trenginspillet?
Så tenkte jeg og kjøpe derre sims 3 spillet men kordan det fungere på wii e det samme som på dataen hehe :P bare at en ikk bruker tastatur men spake hehe?
Håper noen her inne veit takk:)

Jeg har nintendo wii, men har ikke noen treningspill til det, men etter hva jeg har hørt så er de fleste veldig fornøyd med det.
Hvordan det er å spille Sims 3 på wii kontra pc spørs jo hva man er vant til. Jeg har det ikke på wii, men på PS3 og må virkelig si at jeg misliker å spille med kontroller/ spake, men så er jeg vant til å spille det på pc med mus og tastatur da.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Jeg har nintendo wii, men har ikke noen treningspill til det, men etter hva jeg har hørt så er de fleste veldig fornøyd med det.
Hvordan det er å spille Sims 3 på wii kontra pc spørs jo hva man er vant til. Jeg har det ikke på wii, men på PS3 og må virkelig si at jeg misliker å spille med kontroller/ spake, men så er jeg vant til å spille det på pc med mus og tastatur da.

okei jeg har ikk prøvd det selv men virke som det e populært med trenginspillet hehe
jeg har spilt sims på dataen lenge før hehe men har ikk prøvd sims 3 enda ikk så my hvertfall. Men kan ikk tenk meg det e å vankelig og spill det siden det ikk er tastatur en bruker hehe:P

ORIGINAL: 3høstskatter

jeg har nitendo wii fit + og jillian michaels spillet er utrolig moro :) anbefaler det men kjøpe det på biit.no

mye billigere der en andre steder:)

oi der va det jo billig wii konsoll og jo hehe forskjell te cdon.com
Men en må betale der og no da :p liker ikk det jeg :P
derfor jeg velger cdon.com siden det kommer faktura med i pakken hehe
:P

ORIGINAL: 2008 mamma

ORIGINAL: 3høstskatter

jeg har nitendo wii fit + og jillian michaels spillet er utrolig moro :) anbefaler det men kjøpe det på biit.no

mye billigere der en andre steder:)

oi der va det jo billig wii konsoll og jo hehe forskjell te cdon.com
Men en må betale der og no da :p liker ikk det jeg :P
derfor jeg velger cdon.com siden det kommer faktura med i pakken hehe
:P

dytter for flere innspill hehe:P

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

på biit.no  blir det vel lagt til toll hvis du bestiller over 200 kr?  er jo fra utlandet, og blir fort dyrt med toll.

vi har nintendo wii.  vi har sports pakken, med boksing og golf ol.  god trim[:D]  ønsker meg balansebrettet.

har super mario også, den fulgte med.[:D]

så det når jeg bare sku prøve og bestille der så jeg bestiller på cdon.com da e det 1600 kr og det e med ett sånt spill i pakken da:?
jeg har tenkt og betill sånn balanse brett så jeg har tenkt og kjøpe den wii fit med brettet ilag da:P

noen som veit hva slags sånn spake bør en kjøpe for og spille derre wii fit spillet? Jeg ser på ånn bilder derfra detr det er 2 sånn spaker dama holder i hver hånd. Må en ha det?

dytter videre

noen som veit hva slags sånn spake bør en kjøpe for og spille derre wii fit spillet? Jeg ser på ånn bilder derfra detr det er 2 sånn spaker dama holder i hver hånd. Må en ha det?

Det er vel Nunchuck'en og Wii Remote'en vil jeg tro. de følger begge med når du kjøper :)

har brett og wii fit plus, veldig gøy, så det anbefales! :)

kontrollene følger jo med wii'en [8D] trenger ikke kjøpe det med mindre du vil ha ekstra for å spille 2 player ol.

ORIGINAL: kassie

Det er vel Nunchuck'en og Wii Remote'en vil jeg tro. de følger begge med når du kjøper :)

har brett og wii fit plus, veldig gøy, så det anbefales! :)

det e ikk noe en må kjøpe med da sikkert hvi det ikk skal være til flere personer.
da veit jeg det hehe jeg har ikk så mye greie på dette hehe:P
skal kjøpe den pakken det er sånn brett med det spillet hehe.

noen som veit om kor en kan få i billig sånn ekstra spake til nintendo wii her på nette eller på en butikk hehe.P
håper noen veit det.

bytta det nettopp mot en Xbox, angrer ikke...[:D][:D]

fikk wiien til jul i FORFJOR og brukte det under 10 ganger..[:-]

vart du lei av den? off da håpe det ikk skjer til meg
trur det blir artig og spill.

Ja, ble egentlig ikke så veldig begeistret..

Elsker xboxen min! kan jo kjøpe Kinect også[;)] som forøvrig virker MYE MYE bedre enn wii'en med de "hånd kontrollene".
Dessuten har jeg en sånn usb brikke som jeg ser film på... helt genialt!
pluss jeg leier film via xboxen og spiller dvd'er der.. og har spill som ungene liker[:D]

ORIGINAL: DenicaD

Ja, ble egentlig ikke så veldig begeistret..

Elsker xboxen min! kan jo kjøpe Kinect også[;)] som forøvrig virker MYE MYE bedre enn wii'en med de "hånd kontrollene".
Dessuten har jeg en sånn usb brikke som jeg ser film på... helt genialt!
pluss jeg leier film via xboxen og spiller dvd'er der.. og har spill som ungene liker[:D]

off da no angre æ meg litt shit da.
HAr sett derre xbox greiern ja og den kineckt greieren
men må prøve wii og hehe.
Har sånn trenging spill på den og kjøpt med ett og hehe.

Balansebrett og tilhørende spill er et MUST for wii [:D]

Back
Topp