Nintendo wii og wii fit plus :D

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Da ble det så jeg bestilt meg det :D Gleder meg til det kommer!

Noen som har det som vil skryte litt? :D

Og for dere som har wii fit pluss, ble det noe forandringer med kroppen? :)

Yey[:D] Moro med Wii!!!
Fikk wii i sommer, var ikke såå flink å bruke den i høst, men nå fikk jeg wii fit pluss-spillet til jul og har brukt det nesten hver dag siden da og det er GØY[:D] Kan ikke skryte av så mye forandring på kroppen ennå, men kjenner at jeg har trena med den...støle muskler og kanskje fått litt bedre holdning allerede egentlig (tatt mye kjernemusklatur-øvelser og yoga)

Lykke til med treninga når du får den i hus[:D]

ORIGINAL: tesemor

Fikk wii i sommer, var ikke såå flink å bruke den i høst, men nå fikk jeg wii fit pluss-spillet til jul og har brukt det nesten hver dag siden da og det er GØY[:D] Kan ikke skryte av så mye forandring på kroppen ennå, men kjenner at jeg har trena med den...støle muskler og kanskje fått litt bedre holdning allerede egentlig (tatt mye kjernemusklatur-øvelser og yoga)

Jeg som har en dårlig holdning i ryggen, blir den bedre? :D Jeg har svai i ryggen.

Noen flere som har det? :D

ORIGINAL: MammaTilAndreas

ORIGINAL: tesemor

Jeg som har en dårlig holdning i ryggen, blir den bedre? :D Jeg har svai i ryggen.

Er jo bare pluss med sterk kjernemusklatur. Sliter sjøl med rygg og bekken og går jevnlig til kiropraktor og fysio...og hos fysio er det igrunn nesten bare fokus på å få bedre kjernemuskulatur siden ryggen min tar mye beslastning nå pga min dårlige kjernemuskulatur!! Så vil tro det kan hjelpe ja[:)]

Jeg fikk til jul. Har brukt det så og si hver dag siden [:)] er storfornøyd, drit gøy [:D] Foreløpig ikke noe forandring på kroppen, men det kommer vel etterhvert

Jeg som ikke får på meg sokkene engang, så håper det blir forbedring i skrotten her :D

Back
Topp